روز بزرگداشت شهدا فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۴:۴۳
کد خبر: ۱۴۴۸۰۳۳
روز بزرگداشت شهدا فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، گفتند: این روز فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص بین نسل جوان است.

به گزارش برنا از مرکزی ، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا، گفتند: این روز فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به خصوص بین نسل جوان است.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» و «فرزاد مخلص الائمه» در این پیام  آورده‌اند: اقتدار و عظمت نظام اسلامی و پیشرفت‌ها و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف مرهون خون‌های پاک و مطهر شهدایی است که با خون خویش عزت، آزادی و استقلال را به ملت ایران هدیه کردند.

در ادامه این پیام آمده است: روز شهید فرصت مغتنمی است برای مهرورزی و تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران، آنانی که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن به ندای "هل من ناصر ینصرنی" حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و برابر تجاوز دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و حماسه‌ای جاودان و سترگ خلق کردند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم، امنیت و سلامت فرار رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را به خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان، ایثارگران و کارکنان خدوم و پرتلاش آن نهاد مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب مسئلت می‌نماییم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز