ارائه خدمات ۱۰ پست نوروزی هلال احمر استان در ایام نوروز

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۶:۰۳
کد خبر: ۱۴۴۹۵۷۵
ارائه خدمات ۱۰ پست نوروزی هلال احمر استان در ایام نوروز
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی عنوان کرد: 10 پست خدمات بشر دوستانه جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ایام نوروز به مسافرین خدمت رسانی می کنند.

به گزارش برنا از مرکزی ، مهدی حسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی امروز در گفتگوی اختصاصی با برنا در اراک گفت : به منظور ایجاد ایفای رسالت و مسئولیت پذیری در بین اقشار جامعه به ویژه جوانان برای انجام فعالیت های امدادی و بشر دوستانه، 23 دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در مبادی ورودی استان‌ها، نقاط مقاصد سفر و پایانه های مسافربری برنامه ریزی شده است که از 25 اسفند ماه آغاز و تا 13 فروردین ماه  ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این طرح هر ساله رویکردها و اولویت های متفاوتی متناسب با شرایط و مقتضیات زمان برای مخاطبان خود دارد، تصریح کرد: استقبال چشمگیری تاکنون از این طرح شده و توانسته ایم خدمات مختلفی را ارائه دهیم.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: یکی از رویکردهای این طرح، فرهنگ سازی و ارائه آموزش به آحاد افراد جامعه است که جمعیت هلال احمر استان مرکزی در راستای اجرای این طرح امسال با 8 پست ثابت و 2 اکیپ سیار سحاب به هموطنان و مسافران خدمات رسانی می کند.

 وی به رویکرد ایمنی، سلامت و حمایت از نشاط و سلامت مسافران این طرح اشاره داشت و افزود: بعد از دو سال شرایط کرونایی پیش بینی می شود حجم عظیمی از مسافرت ها را امسال داشته باشیم.

مهدی حسینی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح  پستهای ایمنی و سلامت پیش بینی شده که به ارائه آموزش و بحث های فرهنگی برای مسافران می پردازد، اضافه کرد: همچنین فضای دوستدارکودک نیز تعبیه شده تا با ارائه آموزشهای مختلف به کودکان به فرهنگ سازی ایمنی کمک کنند.

 حسینی در ادامه به طرح سحاب، سفیران حمایت های امدادی و بشردوستانه اشاره داشت و گفت: در راستای این طرح اکیپ های سیاری تشکیل شده که در پارک ها و بوستانها که امکان فعالیت پست ثابت نبوده، اکیپ سیار به مردم به ارائه خدمت می پردازد. 

وی ادامه داد: در نوروز امسال 8  پست ثابت در شهرستان های اراک،ساوه،تفرش،آشتیان،شازند،خمین،محلات و دلیجان و 4 پست سحاب در شهرستانهای اراک و محلات نیز مستقر هستند. 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: در مدت 18 روزه اجرای این طرح 720 نفر روز در پستهای ثابت و 324 نفر روز در اکیپ های سحاب خدمات به مسافران نوروزی را ارائه خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز