جشنواره مالک اشتر نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۶:۵۹:۵۴
کد خبر: ۱۴۴۹۷۷۳
جشنواره مالک اشتر نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت : جشنواره مالک اشتر نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است.

به گزارش برنا از مرکزی ،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آیین دوازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله اظهار داشت: توکل و توسل به خداوند متعال، عمل صالح، تفکر ولایی و جهادی و در کنار مردم‌ بودن رموز موفقیت سپاه و بسیج است و منطق سپاه در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: سپاه با اتصال به قرآن و کلام ولایت فقیه و در کنار مردم به بزرگی انقلاب اسلامی عمل می کند و به فضل الهی گام دوم انقلاب فصل درخشش ملت ایران در همه ابعاد و گام بلند در راستای رشد و تعالی کشور و افول سلطه گران در برابر انقلاب اسلامی است. 

وی با تشریح برکات جشنواره مالک اشتر سپاه بیان کرد: جشنواره مالک اشتر که مزین به چهره درخشان و بزرگ اسلام و یاور بصیر و فداکار حضرت امیرالمومنین(ع) است، نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است که شبانه روزی در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلانی تلاش می کنند.

سردار کریمی افزود: الگو نمایی و تقویت فرهنگ شایسته سالاری مهمترین هدف جشنواره مالک اشتر سپاه است که در این جشنواره علاوه بر اینکه مدیران در رده های مختلف شناسایی و معرفی می شوند از آنها نیز تکریم خواهد شد و این گامی بلند در راستای ایجاد انگیزه در بین سایر رده ها است.

وی ادامه داد: بهره گیری از فرصت ها برای به میدان آوردن ابتکارات و خلاقیت ها و تقویت ظرفیت ها در راستای اجرای هرچه بهتر ماموریت ها از برکات جشنواره مالک اشتر سپاه است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تقدیر از زحمات کلیه پاسداران و بسیجیان گفت: بنده به سهم خود با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره مالک اشتر از کلیه رده های سپاه و بسیج و خصوصا بسیجیان شجاع و دلاور استان که در طول سال به طور موثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی گام برمی دارند، کمال تشکر و قدردانی را میکنم.

وی خاطر نشان کرد: همه زحمات و اقدامات در بسیج که توسط بسیجیان مخلص انجام می شود بسیار ارزشمند و قابل تکریم و تجلیل است و خوشبختانه بسیجیان در همه صحنه ها حضور موثر دارند و بنده از زحمات آنها آگاه هستم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز