سازمان های متولی حوزه ورزش در کنار هم قرار می گیرند

۱۴۰۱/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۱:۱۳
کد خبر: ۱۴۴۹۸۹۸
سازمان های متولی حوزه ورزش در کنار هم قرار می گیرند
سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سازمان های متولی حوزه ورزش در جهت افزایش خدمت به جامعه در کنار هم قرار میگیرند .

به گزارش برنا از مرکزی ، مسعود پیرایش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در جلسه هم اندیشی با هیات رزمی استان مرکزی در اراک گفت : مجموعه های مختلف دولتی شامل آموزش و پرورش ، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی ، شهرداری ها و برخی نهاد ها بر طبق قانون در حوزه ورزش در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند .

IMG_20230316_214023_526

وی ادامه داد ورزش دانش آموزی ، دانشجویی ، همگانی ، حرفه ای و قهرمانی حوزه های مختلف فعالیت ورزشی در کشور است که توسط مجموعه های مختلف در حال اجراست .

وی تاکید کرد باید با برنامه ریزی و پیگیری تمام مجموعه های حوزه ورزش در سازمان های مختلف با یک هدف و چشم انداز در استان در کنار هم باشند تا با یک دست شدن برنامه ریزی سطح بیشتری از جامعه را تحت پوشش فعالیت قرار دهند .

وی ادامه‌داد ؛ در کنار هم بودن مجوعه های مرتبط با ورزش باعث ثمرات مثبتی برای تمام حوزه های ورزش است .

IMG_20230316_214014_819

مسعود پیرایش اضافه کرد:  ورزش رزمی در استان عملکرد مثبتی دارد و اساتید و مربیان  و ورزشکاران موفق ای را تربیت و وارد جامعه کرده است و این مسیر باید همچنان ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد : درصورت حمایت مادی  فدراسیون رزمی این مجموعه آمادگی همکاری در جهت ساخت خانه رزمی استان را داراست .

سید مسیح قائم مقامی مشاور سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست گفت:  چشم انداز این مجموعه بهره گیری از تمام ظرفیت های هیات های ورزشی و کمک به افزایش تعامل اداره کل ورزش و جوانان و هیات هاست ،  چرا که با تعامل سازنده تمامی مشکلات و دغدغه های ورزشکاران قابل حل است .

در ادامه رضا میرزایی ریاست هیات رزمی استان مرکزی گفت : حوزه اجرایی ورزش رزمی استان مرکزی با دارا بودن بیشترین مربی و ورزشکار نیاز به حمایت مادی و معنوی بیشتری است .

میرزایی ادامه داد : از صنایع استان مرکزی که داری پتاسنیل زیادی هستند توقع حمایت از ورزش رزمی را داریم.

وی تاکید کرد:  رشته های رزمی به علت گستردگی نیازمند سالن های بیشتری برای فعالیت و آموزش هستند .

محمد عسگری نایب رئیس هیات رزمی استان مرکزی نیز گفت : هیات رزمی نیاز به ایجاد خانه رزمی دارد ، که درصورت تعامل باعث افزایش خروجی و پرورش رزمی کاران در سطح قهرمانی و ملی است. 

IMG_20230316_214007_606

رضابراتی رئیس هیات رزمی اراک هم گفت : هیات رزمی در اراک بیش از چهار هزار نفر ورزشکار فعال دارد ، که با حمایت و بهره گیری از این پتانسیل ظرفیت خوبی برای فرهنگ‌سازی و گسترش فرهنگ ورزشی در جامعه وجود دارد .

در پایان هیات رئیسه و مسئولان کمیته های هیات رزمی با بیان نظرات و دیدگاه های خود برنامه‌های پیش رو اداره کل جهت مشارکت و همدلی بیشتر را مورد بررسی قرار دادند .

IMG_20230316_213959_983

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز