۱۸ هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح استان مرکزی توزیع خواهد شد

۱۴۰۱/۱۲/۲۸ - ۱۰:۴۹:۰۵
کد خبر: ۱۴۵۰۷۶۹
۱۸ هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح استان مرکزی توزیع خواهد شد
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت : ۱۸ هزار بسته معیشتی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح استان مرکزی توزیع خواهد شد.

به گزارش برنا از مرکزی ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در نشست قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) استان اظهار داشت: در طی سه سال گذشته به برکت هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری یکی از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج راه اندازی نهضت کمک مومنانه است که در طول بیماری کرونا اتفاق افتاد و روز به روز این طرح تکمیل تر و برکات آن برای مردم بیشتر شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: بیش از ۵۰ عنوان خدمت در نهضت کمک مومنانه در نظر گرفته شد و به برکت بسیج عمومی که در این طرح اتفاق افتاد بسیاری از مشکلات مردم، خانواده ها و اقشار مختلف رفع شد و روز به روز استقبال مردم و خیرین برای مشارکت در این طرح بیشتر شد.

وی ادامه داد: توزیع بسته های کمک مومنانه یکی از برنامه های این نهضت خداپسندانه است که سپاه و بسیج در قالب قرارگاهی واحد با دبیری بسیج سازندگی در مناسبت های مختلف با اجرای رزمایش ها این امر را انجام داده و یکی از مهمترین اتفاقات در این طرح بسیج کنندگی ظرفیت ها است.

وی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان هدفگذاری شده،گفت: این تعداد بسته ها در سطح استان به شکل محله ای و در قالب قرارگاه های محله اسلامی انجام خواهد شد.

سردار کریمی افزود: همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد و تاکنون بیش از ۶۲۲ هزار بسته معیشتی در سطح استان مرکزی توزیع شده و سعی داریم نهضت کمک مومنانه در سطح استان را در سال آینده با قوت بیشتری ادامه دهیم.  

وی خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج در کنار مردم و متعلق به مردم است و با ایمان، عمل صالح ، معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری در اجرای ماموریت ها گام برمی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز