آیت‌الله دری نجف‌آبادی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۴:۴۴
کد خبر: ۱۴۵۲۰۴۹
آیت‌الله دری نجف‌آبادی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی حلول ماه‌ مبارک رمضان را به عموم مسلمین جهان به خصوص مردم مومن و ولایت‌مدار این استان تبریک گفت.

به گزارش برنا از مرکزی ، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام که نسخه‌ای از آن روز پنجشنبه در اختیار برنا قرار گرفت آورده است:

بار دیگر ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، مغفرت، برکت و فضیلت فرا رسید و پروردگار متعال فرصت ارزشمند معنوی عبادت، نیایش و بندگی‌ خالصانه را بر ما ارزانی داشت تا در ماه بهار قرآن با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌(ص) و ائمه اطهار(ع) جان و دل را از قید و بندها و تعلقات مادی و دنیوی آزاد سازیم و روحمان را در چشمه صاف و زلال الهی شستشو دهیم و در سایه تقوا و ایمان در مسیر رهایی و بازگشت به فطرت الهی و تقرب به سرچشمه پاکی و کمال گام برداریم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ماه رمضان ماه وزیدن نفحات الهی و گشوده شدن درهای رحمت و مغفرت خداوندی است که با فرا رسیدن آن جان تازه‌ای در کالبد وجود روزه داران دمیده می شود. خداوند بزرگ در این ماه با فراخوانی بندگان خویش بر خوان گسترده‌اش، هیچ لطف و عنایتی را از آنان دریغ نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه این پیام افزوده است: در ماه مبارک رمضان باید تمام اعضا و جوارح را از حرام دور نگه داشت و با اخلاص، توکل و توسل از اهل بیت (ع) و عمل به دستورها و احکام قرآن کریم و دوری از گناهان، عبادت و شب زنده داری در راستای رسیدن به کمال حرکت کرد و باید در این ماه به گونه ای خودسازی کرد که با اتمام ماه مبارک تأثیر و فواید آن در روح و جان افراد باقی باشد و اثر آن تا ماه رمضان سال بعد ماندگار باشد.

امام جمعه اراک در این پیام نسبت به حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرده و افزوده است: برخی هموطنان به دلیل مسافرت، بیماری یا به هر دلیلی قادر به روزه گرفتن نیستند که از آن‌ها تقاضا می شود از هرگونه اعمال و رفتاری که دلالت بر تظاهر به روزه‌خواری است مانند خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات درملاء عام پرهیز کرده و ضمن احترام به حقوق سایران، حرمت این ماه را رعایت کنند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانب ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، ملت شریف ایران اسلامی و مردم مومن استان مرکزی از خداوند منان توفیق بهره‌برداری هرچه بیشتر از این ماه بابرکت و درک با معرفت شب‌های قدر را برای خود و همگان خواستارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز