اعزام ۷۲ ورزشکار استان مرکزی به مسابقات آسیایی و بین‌المللی

۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۲۰۶۴
اعزام ۷۲ ورزشکار استان مرکزی به مسابقات آسیایی و بین‌المللی
سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۷۲ ورزشکار استان مرکزی سال گذشته به مسابقات آسیایی و جهانی و مسابقات بین‌المللی راه یافتند که از این تعداد ۷ نفر به مسابقات آسیایی و جهانی و ۴۵ ورزشکار به مسابقات بین‌المللی اعزام شدند.

به گزارش برنا از مرکزی ، مسعود پیرایش، سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی در اراک گفت: سال گذشته ۴۰  تیم از استان مرکزی در لیگ‌های کشوری حضور پیدا کردند و ۲۸ مربی به تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: میزبانی۷۰ مسابقه قهرمانی کشو و لیگ باشگاه‌ها در استان مرکزی و برگزاری بیش از ۸۵ جشنواره فرهنگی ورزشی در سطح استان از دیگر توفیقات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در سال گذشته است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: از استان مرکزی در سال جاری حدود ۲۷ نفر به مسابقات آسیایی و جهانی و ۴۵ ورزشکار به مسابقات بین‌المللی راه یافتند.

پیرایش بابیان اینکه جشنواره ولایت به مناسبت دهه امامت و ولایت  در ۹ شهرستان برگزار شد، گفت: نخستین جشنواره رسم جوانمردی و تجلیل از برترین‌های فرهنگ ورزش استان مرکزی با حضور مسئولین کشوری و استانی در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

وی در پایان با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: پروژه‌های سالن چندمنظوره خسروبیگ کمیجان، زمین چمن مینی‌فوتبال روستای چهرقان، زمین چمن مینی‌فوتبال روستای کردیجان آشتیان، زمین چمن مینی‌فوتبال روستای دودهک دلیجان و زمین چمن مینی‌فوتبال روستای علیشار زرندیه افتتاح شدند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز