درخشش ۴۵ ورزشکار استان مرکزی در مسابقات بین‌المللی

۱۴۰۲/۰۱/۰۶ - ۱۳:۴۳:۰۵
کد خبر: ۱۴۵۲۹۴۸
درخشش ۴۵ ورزشکار استان مرکزی در مسابقات بین‌المللی
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: ۴۵ ورزشکار از آقایان در مسابقات آسیایی و جهانی و مسابقات بین‌المللی، موفق به کسب مقام در رشته‌های مختلف شدند.

به گزارش برنا از مرکزی ، مسعود پیرایش، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در اراک گفت:  ۷۲ ورزشکار استان مرکزی به مسابقات آسیایی و جهانی و مسابقات بین‌المللی راه یافتند که از این تعداد ۴۵ ورزشکار از آقایان در مسابقات آسیایی و جهانی و مسابقات بین‌المللی خوش درخشیدند.

وی افزود: ۴۲ ورزشکار موفق به کسب مقام در این مسابقات شدند و همچنین ۳ ورزشکار به‌عنوان سرمربی و داور در مسابقات حضور داشتند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: غلامعلی اکبرآبادی به‌عنوان سرمربی تیم ملی هندبال بانوان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان، عمران جباری به‌عنوان داور مسابقات آسیایی قرقیزستان و فرزاد مهری به‌عنوان مربی در مسابقات قهرمانی جهان فوتبال ۷ نفره اسپانیا و علیرضا کمیجانی به‌عنوان سرمربی مسابقات بین‌المللی (ایران) حضور داشتند.

پیرایش ادامه داد: آقایان حسین تبرته فراهانی و علیرضا کیشانی موفق به کسب مقام قهرمانی جهانی کاراته در سال ۱۴۰۱ شدند.

وی با اشاره به درخشش پیشکسوتان در مسابقات جهانی تصریح کرد: ورزشکاران پیشکسوت سامان مشتاقی و رضا شفیعی از هیئت انجمن ورزشی موفق به کسب طلای جهانی پیشکسوتان شدند

IMG_۲۰۲۳۰۳۲۶_۱۱۵۵۰۹

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز