خدمات هتل های استان مرکزی در سطح مطلوبی است

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۹:۳۶
کد خبر: ۱۴۵۴۲۰۸
خدمات هتل های استان مرکزی در سطح مطلوبی است
در اجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در استان مرکزی ارائه خدمات هتل های اراک بررسی شد.

به گزارش برنا از مرکزی ، در راستای اجرای  طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران در استان مرکزی با هدف ارائه خدمات مطلوب به عموم شهروندان به ویژه مسافران نوروزی، میرنظامی مدیر کل استاندارد استان مرکزی و مرزبان، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اراک  طی کارگروهی خدمات رفاهی و اقامتی هتل زاگرس اراک را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

سید سعید میرنظامی مدیرکل استاندارد استان مرکزی در حاشیه این بازدید گفت : در این بازدید، تجهیزات و ملزومات اتاق ها، آشپزخانه، سردخانه و فضاهای عمومی مطابق با استاندارد ملی 20833 و حفاظت و ایمنی در هتل مطابق با استاندارد 14107 توسط کارشناسان استاندارد مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد:  تشدید نظارت بر کیفیت کالا و خدمات  در قالب طرح ویژه عیدانه که از 15 اسفند 1401 در استان عملیاتی شده است و تا 15فروردین 1402 همزمان با سراسر کشور ادامه دارد ‌.

میرنظامی خاطرنشان کرد :  به‌موجب ماده ۱۷ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، سازمان موظف است نسبت به ارزیابی انطباق کالاهای ساخت داخل، وارداتی و نیز خدماتی که ازلحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی حائز اهمیت می‌باشند با همکاری نهادهای ارزیابی انطباق تأیید صلاحیت شده اقدام و نتایج حاصل را جهت اطلاع عموم و مراجع ذی ربط اعلام کند.

میرنظامی محورهای ارزیابی در این طرح را بازرسی از هتل، هتل آپارتمان و زائر سرا ها، فرودگاه‌ها، پایانه‌های اتوبوسرانی برون شهری، ایستگاه‌های قطار برون شهری، فروشگاه‌های زنجیره‌ایی، مراکز پذیرایی و رستوران‌ها، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشوئی و مراکز فروش شیرینی و آجیل عنوان کرد.

 

حجم ویدیو: ۲۰.۲۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۴۸ دانلود ویدیو
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز