گروه ویژه نظارت و بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان مرکزی تشکیل شد

۱۴۰۲/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۶:۵۶
کد خبر: ۱۴۵۴۳۷۵
گروه ویژه نظارت و بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی استان مرکزی تشکیل شد
سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی از تشکیل گروه ویژه نظارت و بازرسی از اماکن و باشگاه‌های ورزشی این استان خبر داد و گفت: فعالیت و عملکرد اماکن و باشگاه‌های ورزشی با جدیت رصد می‌شود.

به گزارش برنا از مرکزی ، مسعود پیرایش روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از باشگاه های اراک گفت : با هر باشگاه و اماکن ورزشی که تخلف داشته باشد و از دستورالعمل‌های صادر شده فراتر عمل کنند، برخورد قاطع و قانونی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: انتظار است باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان مرکزی برابر قانون عمل کنند و از فعالیت‌های غیرمجاز و هنجارشکن در فضای مجازی، فعالیت بدون پروانه بهره‌برداری، گرانفروشی و کم‌فروشی خودداری کنند و به قوانین و مقررات تعریف شده از سوی وزارت ورزش و جوانان، پایبند باشند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: مکاتبات لازم با شهرستان‌های مختلف در خصوص عملکرد باشگاه‌ها و اماکن ورزشی به زودی انجام می‌گیرد هر شهرستان باید گزارش بازرسی خود را به دبیرخانه استان ارسال کند.

پیرایش اظهار کرد: در صورت مشاهد تخلف، هرگونه وام و برخی خدمات در ایام سال به متصدیان متخلف این اماکن ارایه نمی‌شود و تقدیر از عملکرد، فعالیت‌های برتر و مثبت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان مرکزی نیز از برنامه‌های مهم این اداره‌کل در سال جدید است.

وی هشدار داد: مجوز باشگاه‌دارانی که به تذکرات اهمیت ندهند و تکرار تخلف داشته باشند، باطل می‌شود.

۴۹۰ باشگاه ورزشی در بخش مردان و زنان در استان مرکزی فعالیت دارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز