جهاد تبیین از رسالت‌های مهم بسیج ورزشکاران است

۱۴۰۲/۰۳/۰۳ - ۱۰:۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۴۷۷۲۳۲
جهاد تبیین از رسالت‌های مهم بسیج ورزشکاران است
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مرکزی گفت: امیدآفرینی، ارائه خدمات اجتماعی به نیازمندان و محرومیت‌زدایی و جهاد تبیین از رسالت‌های مهم بسیج ورزشکاران است.

به گزارش برنا از مرکزی، حسین غلامحسینی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مرکزی در دیدار ورزشکاران بسیجی با نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در اراک گفت: جامعه ورزشکاران استان با تأسی از فرهنگ بسیجی ،  روحیه و منش پهلوانی که دارد در طی بحران‌ها و شرایط سخت همواره در کنار مردم و خصوصاً نیازمندان بوده است.

غلامحسینی اظهار کرد: امیدآفرینی، ارائه خدمات اجتماعی به نیازمندان و محرومیت‌زدایی و جهاد تبیین از رسالت‌های مهم بسیج ورزشکاران است و در این راستا سرفصل‌های متنوعی در دستور کار قرارگرفته است.

وی ادامه داد: آن چیزی که جامعه امروز در همه ابعاد به آن نیاز دارد ترویج روحیه ایثار، ازخودگذشتگی و مجاهدت است و لذا در جامعه ورزشی باید روحیه پهلوانی، اخلاق ورزشی و معنویت همراه با قهرمانی ترویج شود که یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های اصلی بسیج ورزشکاران نقش‌آفرینی در این خصوص است.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان مرکزی گفت: بیش از ۲۰ گروه جهادی متشکل از ورزشکاران و قهرمانان بسیجی در رشته‌های مختلف در سطح استان مرکزی ساماندهی شدند که در عرصه‌های سازندگی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی برای خدمت به مردم نقش‌آفرینی می‌کنند و کار و روحیه جهادی در بین ورزشکاران نهادینه‌شده است.

در این دیدار مربیان، ورزشکاران ، مسئولین هیات های ورزشی  و برخی فعالان رسانه ای بسیج ورزشکاران استان مرکزی حضور داشتد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز