امیر پوردستان: رشادت‌های عملیات بیت‌المقدس باید بازگو شوند

۱۴۰۲/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۲:۵۳
کد خبر: ۱۴۷۷۷۸۵
امیر پوردستان: رشادت‌های عملیات بیت‌المقدس باید بازگو شوند
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی گفت: رشادت‌های لحظه به لحظه عملیات بیت‌المقدس در راه آزادسازی خرمشهر باید به صورت ویژه بازگو شود.

به گزارش برنا از مرکزی، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» روز پنجشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان مرکزی به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، در اراک، افزود: عملیات بیت‌المقدس از قله‌های جنگ هشت ساله است و باید همه بویژه قشر جوان با رشادت‌های این عملیات بیشتر آشنا شوند.

وی بیان کرد: عملیات بیت‌المقدس، ویژگی‌های منحصر به فردی داشت، در شرایطی بود که عملیات فتح‌المبین انجام شده بود و عراقی‌ها فکر نمی‌کردند که ایران توانمندی عملیات دیگری را داشته باشد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با اخلاص، صداقت و ایمان کامل وارد شدند و خداوند نصرتش را نصیب آنها کرد و نکبت نصیب دشمنان شد.

امیر سرتیپ پوردستان اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، اتحاد و همدلی، اخلاص در عمل و پیروی از ولایت فقیه به عنوان مولفه مهم باعث پیروزی بر دشمنان شد و امروز نیز توجه و پیروی از این مولفه‌ها موجب پیروزی در هر میدان می‌شود.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که  در پیچ تاریخی قرار داریم و در این پیچ با عنایت خداوند و هدایت‌های رهبری، همه اتفاقات به نفع جمهوری اسلامی در حال رقم خوردن است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد: به آینده خوش‌بین هستم و همه باید با قوت، قدرت و استحکام، ماموریت‌ها را انجام دهند و پرچم کشور را محکم در دست گیرند و به زودی گشایش‌های ملی و بین‌الملی بیشتری رخ می‌دهد.

امیر سرتیپ پوردستان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر آمادگی‌ نیروهای نظامی و انتظامی مانند شب قبل از عملیات تاکید دارند و این مهم باید مورد توجه جدی باشد.

وی گفت: آمادگی یک نظام سبب افزایش اعتماد به نفس می‌شود و یگانی که بدون مهمات جلو می‌رود، اعتماد به نفس آن را جلو می‌برد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی افزود: برکت دیگر آمادگی نیروها و یگان‌های مختلف، بازدارندگی در مقابل دشمن است.

امیر سرتیپ پوردستان عنوان کرد: ظرفیت‌های آماده و مولفه‌های قدرت سبب شده که دشمنان نتوانند به این کشور حمله کنند و امروز این مولفه‌ها با هدایت‌های رهبری بارزتر است.

وی یادآور شد: مطالعه جنگ‌های تاریخی نشان می‌دهد در هر جنگی یک طرف آمریکا و یک طرف شوری قرار داشته اما در جنگ ایران و عراق تمام دنیای استکبار به حمایت از عراق آمد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردری ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر با ایمان مردم و غیرت ملی همراه بود و این مهم باید روز به روز تقویت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز