اشاعه فرهنگ قرآن و اهل‌بیت (ع) آینده نظام اسلامی را بیمه می‌کند

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۴۷۹۰۴۱
اشاعه فرهنگ قرآن و اهل‌بیت (ع) آینده نظام اسلامی را بیمه می‌کند
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اشاعه فرهنگ مقدس قرآن و اهل بیت(ع) آینده نظام اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

به گزارش برنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز یکشنبه در دیدار با اعضای کارگروه قرآن و اهل بیت(ع) شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی، افزود: نشر معارف قرآنی دربین آحاد مردم و در سطوح مختلف می‌تواند یک حرکت بی‌نظیر در راستای احیای فرهنگ اسلامی در جامعه باشد و مسئولان فرهنگی جامعه باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: دین مبین و فرهنگ اسلامی الگوهای متنوعی برای زندگی دارد که با اتکا بر آن‌ها می‌توان مانع بروز بسیاری از چالش‌های فرهنگی در جامعه شد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: برنامه ریزی مناسب برای آموزش قرآن از سطوح پایین تا عالی ترین رتبه‌ها جزء مسائل مهم است و شرط حضور در محضر قرآن پاک بودن است، که اگر مطهر و پاک نباشیم هیچ چیز نصیبمان نمی گردد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه طهارت ظاهری یک قسمت است اما مهمتر از آن طهارت باطنی است خاطر نشان کرد: لقمه حلال همانند عطر بدن انسان را خوشبو میکند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از قرآن کریم را به عنوان جامع ترین و کامل ترین کتاب الهی است نام برد و تصریح کرد: عمل به دستورات این کتاب الهی مسیر رسیدن به سعادت و رستگاری را فراهم می کند.

در پایان این دیدار احکام اعضای کارگروه توسط نماینده ولی فقیه به اعضا تقدیم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز