کشف بیش از ۲ هزار قلم داروی قاچاق در عطاری

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۴۸۰۱۸۰
کشف بیش از ۲ هزار قلم داروی قاچاق در عطاری
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: 2 هزار و 479 قلم انواع داروهای غیر مجاز از یک واحد صنفی عطاری دراین شهرستان کشف شد.

به گزارش برنا از مرکزی ، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی با بیان اینکه اغلب داروهای غیرمجاز به صورت غیربهداشتی و غیرقانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد، اظهار داشت: مجموعه انتظامی با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر ‌اندازند، برخورد قانونی می کند.

وی در ادامه به دریافت خبر فروش داروهای غیرمجاز توسط متصدی یک واحد صنفی  عطاری در شهر ساوه و بررسی  پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: مأموران پلیس نظارت براماکن عمومی با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع به همراه نماینده مرکز بهداشت و اداره صمت به آدرس واحد صنفی مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی از کشف 2 هزار و 479 قلم انواع داروی غیرمجاز از این واحد صنفی خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متصدی این واحد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و واحد صنفی وی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی با افراد سودجو که سلامت شهروندان را به خطر می اندازند، برخورد قاطعانه و قانونی می کند، افزود: از مردم تقاضامندیم در صورت مواجهه با هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز