امروز اعلام شد :

سرشماری ۱۷ درصد از مردم استان مرکزی به صورت حضوری

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۴:۵۷:۳۷
کد خبر: ۴۷۶۱۶۸
سرشماری ۱۷ درصد از مردم استان مرکزی به صورت حضوری
17.1 درصد از مردم استان مرکزی با حضور ماموران به درب منازل در سرشماری نفوس و مسکن 95 ثبت‌نام شدند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ رقیه یادگاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی در خصوص روند انجام سرشماری نفوس و مسکن حضوری در استان اظهار کرد: تا امروز 17.1 درصد از مردم در سرشماری نفوس و مسکن به صورت حضوری ثبت نام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در سرشماری نفوس و مسکن که به صورت اینترنتی برگزار شد، 38 درصد از مردم استان ثبت‌نام کردند، افزود: خوشبختانه کار به صورت ثبت‌نام حضوری بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و این اقدام تا 28 آبانماه با مراجعه ماموران سرشماری به درب منازل ادامه خواهد یافت.

یادگاری تصریح کرد: در حال حاضر در بحث سرشماری حضوری جایگاه استان مرکزی در بین دیگر استان‌ها رتبه 23 است که البته این رتبه‌بندی اهمیت خاصی ندارد، مهم این است که با توجه به ضریب نفوذ اینترنت در استان مرکزی 38 درصد مردم به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی با اشاره به اینکه به نظر نمی‌رسد که زمان ثبت‌نام حضوری در سرشماری نفوس و مسکن تمدید شود، گفت: در حال حاضر 424 نفر مامور در سطح استان مشغول سرشماری نفوس و مسکن هستند و در صورتی که در روزهای پایانی بخش‌هایی از مناطق سرشماری نشده باشند، تعداد ماموران افزایش خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز