معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

مسافران در ورودی شهرها علیه کرونا کنترل می‌شوند / جمع‌آوری و فروش پرندگان از سطح شهر یک ضرورت است / دانشگاه‌ها تا پایان هفته آینده تعطیل است

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ - ۲۰:۳۳:۳۷
کد خبر: ۹۷۰۵۷۰
مسافران  در ورودی شهرها علیه کرونا کنترل می‌شوند / جمع‌آوری و فروش پرندگان از  سطح شهر یک ضرورت است / 
دانشگاه‌ها تا پایان هفته آینده تعطیل است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:بر اساس تصمیم اعضای شورای پدافند غیرعامل زیستی استان مرکزی مسافران استان مرکزی در ورودی شهرهاعلیه کرونا بازرسی و کنترل می‌شوند.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در حاشیه نشست پدافند غیرعامل زیستی استان مرکزی افزود: مصوب شد که بازرسی مسافران ورودی به شهرهای استان با مسئولیت اداره کل پدافند غیرعامل و مشارکت پلیس راه و راهور، اداره حمل و نقل جاده‌ای، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی اراک تا ۲ روز آینده عملیاتی شود.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات این نشست دانشگاه علوم پزشکی اراک باید سایت و یا کانالی را در خصوص اطلاعات ویروس کرونا برای دسترسی مردم به موارد مورد نیاز ایجاد کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری و فروش پرندگان از  سطح شهر یک ضرورت است که  در این نشست مقرر شد از سوی فرمانداری، شهرداری و دامپزشکی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

اکرمی عنوان  کرد: دانشگاه‌ها تا پایان هفته آینده تعطیل اعلام شده و تعطیلی مدارس نیز فردا شب (جمعه) اطلاع رسانی می‌شود و در خصوص وضعیت ساعات کار ادارات از ساعت ۹ تا ۱۲ پیشنهاد ارایه شده است که پس از تایید نهایی تا قبل از شنبه هفته جاری اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز