رئیس اداره ارزیابی و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش هرمزگان:

ممنوعیت اخذ وجه بابت دریافت کارنامه تحصیلی دانش آموزان

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۷:۵۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۱۱۲۴۳
ممنوعیت اخذ وجه بابت دریافت کارنامه تحصیلی دانش آموزان
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دریافت هرگونه وجهی از قبیل کارنامه تحصیلی دانش آموزان، هزینه حمل کتاب، منگه و سایر هزینه ها به مدرسه ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، احمد رحیمی پور در جلسه با کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان هرمزگان، گفت: در راستای خدمات رسانی آموزشی و تربیتی به دانش آموزان، اداره کل آموزش و پرورش استان تلاش می کند با توجه به بیماری کوید 19و بیکاری تعدادی از اولیاء، به اقشار آسیب پذیر جامعه فشار مضاعفی به لحاظ اقتصادی از سوی آموزش و پرورش وارد نشود.

وی افزود: غیر از برخی شهریه های مدارس خاص، اخذ وجه از سوی مدارس ممنون می باشد و مدارس حق دریافت هزینه بابت دریافت کارنامه تحصیلی دانش آموزان را ندارند.

احمد رحیمی ادامه داد: در تهیه کتاب درسی فقط وجه مربوط به کتاب با نرخ مصوب به مدرسه پرداخت شود و وجوه دیگری از قبیل هزینه حمل کتاب، منگه و سایر هزینه ها دریافت نمی شود.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: در راستای منشور حقوق شهروندی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تمام تلاش خود را به این امر معطوف نموده است که سلامت اداری را در نقل و انتقالات و سازماندهی نیروی انسانی ( کلی و ترمیمی) به نحو اکمل انجام دهد.

احمد رحیمی بیان کرد: امیدواریم سال تحصیلی 1399-1400 را با آمادگی کامل و استفاده از تمام ظرفیت های موجود استان و منطقه آغاز کنیم و خدماتی ارزشمند آموزشی و تربیتی را به نحوی که رضایتمندی عموم شهروندان را به همراه داشته باشد، ارائه کنیم.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: اولیا ء و فرهنگیان در صورت مشاهده تخلف و داشتن اعتراض می توانند به حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مراجعه و یا با شماره تلفن 33339009-076 تماس بگیرند و یا شکایات خود را به سامانه shekayat.medu.ir  ارسال تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.

نظر شما
پرونده ویژه