رئیس اداره ارزیابی و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش هرمزگان:

ممنوعیت اخذ وجه بابت دریافت کارنامه تحصیلی دانش آموزان

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۰۷:۵۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۱۱۲۴۳
ممنوعیت اخذ وجه بابت دریافت کارنامه تحصیلی دانش آموزان
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دریافت هرگونه وجهی از قبیل کارنامه تحصیلی دانش آموزان، هزینه حمل کتاب، منگه و سایر هزینه ها به مدرسه ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، احمد رحیمی پور در جلسه با کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان هرمزگان، گفت: در راستای خدمات رسانی آموزشی و تربیتی به دانش آموزان، اداره کل آموزش و پرورش استان تلاش می کند با توجه به بیماری کوید 19و بیکاری تعدادی از اولیاء، به اقشار آسیب پذیر جامعه فشار مضاعفی به لحاظ اقتصادی از سوی آموزش و پرورش وارد نشود.

وی افزود: غیر از برخی شهریه های مدارس خاص، اخذ وجه از سوی مدارس ممنون می باشد و مدارس حق دریافت هزینه بابت دریافت کارنامه تحصیلی دانش آموزان را ندارند.

احمد رحیمی ادامه داد: در تهیه کتاب درسی فقط وجه مربوط به کتاب با نرخ مصوب به مدرسه پرداخت شود و وجوه دیگری از قبیل هزینه حمل کتاب، منگه و سایر هزینه ها دریافت نمی شود.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: در راستای منشور حقوق شهروندی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تمام تلاش خود را به این امر معطوف نموده است که سلامت اداری را در نقل و انتقالات و سازماندهی نیروی انسانی ( کلی و ترمیمی) به نحو اکمل انجام دهد.

احمد رحیمی بیان کرد: امیدواریم سال تحصیلی 1399-1400 را با آمادگی کامل و استفاده از تمام ظرفیت های موجود استان و منطقه آغاز کنیم و خدماتی ارزشمند آموزشی و تربیتی را به نحوی که رضایتمندی عموم شهروندان را به همراه داشته باشد، ارائه کنیم.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: اولیا ء و فرهنگیان در صورت مشاهده تخلف و داشتن اعتراض می توانند به حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مراجعه و یا با شماره تلفن 33339009-076 تماس بگیرند و یا شکایات خود را به سامانه shekayat.medu.ir  ارسال تا رسیدگی لازم صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز