فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان میناب :

اجرای ممنوعیت و محدودیت های مجدد وضعیت قرمز است

۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۱۴۶۸
اجرای ممنوعیت و محدودیت های مجدد وضعیت قرمز است
فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان میناب در جلسه فوق العاده ستاد کرونای شهرستان گفت: به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و وضعیت قرمز شهرستان، ناچار به اجرای ممنوعیت و محدودیت های مجدد شدیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،احمدی افزود: با توجه به رشد بالای مبتلایان به کووید ۱۹ از نیمه دوم اردیبهشت ماه بویژه اوایل خرداد ماه، با موافقت ستاد استانی، از شنبه مورخ ۱۷خرداد ۹۹ بازارها،  مجتمع تجاری ها و  بوستان ها تعطیل می باشند.

وی اظهار داشت: کلیه بازارها،  پاساژها و مجتمع های تجاری در هسته مرکزی شهر میناب، خیابان شهید جهانگیر امینی، بلوار بسیج، از سه راه بیمارستان تا میدان استقلال، بازار کانال، بازار ماهی فروشان شهرداری میناب (به دلیل اینکه محل تجمع و ترافیک است)، پاساژ و مجتمع های تجاری در شهرهای سندرک، هشتبندی، بندزرک،  تیرور و سایر روستاها نیز تعطیل می باشند.  

همچنین بازار و مجتمع تجاری زهوکی، حکمی و توابع، تیاب، هشتبندی، سندرک، بندزرک، بازار ماهی فروشان گورزانگ و کلیه ارزانسراها نیز تعطیل می باشند.

وی در پایان افزود: از تک تک واحدهای صنفی، بویژه صنف طلافروشان به دلیل رعایت پروتکل و همراهی و همکاری با ستاد شهرستان، کمال تشکر را دارم.

از کلیه مردم عزیز و فهیم شهرستان خواهش می کنیم برای حفظ سلامتی خود و جامعه، به توصیه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی عمل نموده و از سفر به شهرها و روستاها به جد خودداری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز