رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس خبرداد:

شهروندان از حضور در آرامستان خودداری کنند

۱۳۹۹/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۴:۳۴
کد خبر: ۱۰۱۳۵۳۱
شهروندان از حضور در آرامستان خودداری کنند
رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس گفت: از شهروندان در‌خواست داریم به دلیل لزوم رعایت مسائل بهداشتی و سلامتی، از حضور در بهشت زهرا(س) بندرعباس خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا بهمن‌نژاد در این ارتباط اظهار کرد: با توجه به اینکه تجمعات انسانی یکی از اصلی‌ترین بسترهای شیوع ویروس خطرناک کرونا بشمار می‌رود، برای حفظ سلامت خود، اطرافیان و سایر همشهریان از تجمع در آرامستان بندرعباس در زمان تدفین اموات و زیارت اهل قبور تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه پرسنل آرامستان بندرعباس به صورت فشرده در حال خدمتگزاری هستند، افزود: تغسیل و تدفین اموات مبتلا به بیماری کرونا در آرامستان بندرعباس انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه کارکنان این سازمان از زمان شروع بیماری کرونا تا کنون به صورت ۲۴ ساعته با وجود حجم بالای کار و شروع گرما در حال خدمتگزاری هستند، از شهروندان تقاضا داریم به منظور پیشگیری هرچه بیشتر، تا اطلاع ثانوی از حضور و برگزاری مراسم در بهشت زهرا(س) خودداری کنند.

بهمن‌نژاد با اشاره به اینکه حضور در بهشت زهرا(س) برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین متوفیان اجتناب ناپذیر است، گفت: به غیر از حضور همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی بستگان درجه یک، تجمع سایر افراد در مراسم تشییع و تدفین غیر ضروری و خطرنانک است.

وی خاطرنشان کرد: تمام معابر و سطح بهشت زهرا(س) توسط تیم گندزدایی سازمان به صورت مداوم ضد عفونی شده و کارکنان این سازمان برای رعایت نکات بهداشتی و سلامتی آموزش دیده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با قدردانی از مردم بندرعباس جهت مشارکت در مقابله با ویروس خطرناک کرونا، گفت: با توجه به افزایش آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص ابتلای افراد به بیماری کرونا، شهروندان برای جلوگیری از گسترش این ویروس از حضور و تجمع در آرامستان بندرعباس خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز