صورت گرفت؛

خریداری کتب درسی ۳۰۰دانش آموز بی بضاعت توسط معلمان

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۷:۴۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۸۴۳۱
جمعی از فرهنگیان هرمزگانی با لبیک به ندای رهبر خود پیرامون رزمایش مساوات و همدلی، برای حدود 300 دانش آموز بی بضاعت خود کتب درسی خریداری کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جمعی از معلمان استان هرمزگان با راه اندازی پویشی تحت عنوان رزمایش همدلی فرهنگیان، اقدام به جمع آوری هزینه خرید کتب درسی برای دانش آموزان بی بضاعت سراسر استان کردند.

در این رزمایش مساوات و همدلی فرهنگیان هرمزگانی، برای حدود300 دانش آموز بی بضاعت استان که اقتصاد خانوده آنها در اثر بیماری کرونا دچار آسیب جدی شده بود،  با ثبت سفارش در سامانه کتب درسی، برای آنها کتب درسی بصورت مستقیم خریداری شد.

موسی خادمی مدیر مدرسه آیت الله بهجت ناحیه یک بندرعباس و یکی از فعالین این پویش همدلی در این راستا گفت: جمعی از فرهنگیان هرمزگان در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب پیرامون برگزاری رزمایش مساوات و همدلی، زمینه تامین هزینه کتب درسی دانش آموزان یتیم و بی بضاعت مناطق محروم استان را فراهم آوردند.

وی افزود: بیش از ۳۰۰دانش آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و با مبلغی بیش از یک صدمیلیون ریال ثبت نام کتب درسی آنها بصورت مستقیم انجام گرفت.

خادمی ضمن قدردانی از مشارکت مادی و معنوی همه فرهنگیان نیک اندیش در این حرکت امید آفرین، از همکاری ارزشمند معاونت آموزش ابتدائی اداره کل آموزش و پرورش، کارشناس مسول مشارکتهای مردمی ناحیه یک، دانشجویان پاسدار دانشگاه افسری امام حسین (ع) تقدیر کرد و گفت: مردم فهیم هرمزگان الخصوص فرهنگیان این استان در عرصه های مختلف  کشور با الهام گرفتن از رهنمود های مقام معظم رهبری، حضور فعال داشته و در مسیر ترقی و پیشرفت جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز