صورت گرفت؛

صدور۱۲هزار مجوز فعالیت در حوزه صنایع دستی و گردشگری

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۷:۵۷
کد خبر: ۱۰۲۷۳۶۱
صدور۱۲هزار مجوز فعالیت در حوزه صنایع دستی و گردشگری
معاون صنایع دستی اداره کل گردشگری با معاون فرهنگی و امور جوانان دیدار داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،در جلسه مشترک مجتبی عامری سیاهوئی با بناوند در خصوص فرصتهای اشتغال جوانان در این اداره کل گفتگو شد.

مجتبی عامری سیاهوئی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان در این جلسه گفت: یکی از ماموریت‌های اداره کل ورزش و جوانان رصد موضوعات ۱۳گانه حوزه جوانان بوده که مهم آنها اشتغال جوانان که در نظر سنجی اخیر که صورت گرفته نیز مهمترین اولویت جوانان هرمزگان بود.

وی افزود:ستاد ساماندهی امور جوانان از زمان برنامه چهارم توسعه با هدف ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در راستای تحقق سیاست‌های حوزه جوانان تشکیل شد و یک ابزار تصمیم سازی و تصمیم گیری در ماموریت‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان استان است.

عامری سیاهوئی افزود: اکنون بندرعباس به شبکه جهانی شهر‌های خلاق یونسکو پیوسته فرصتی برای توسعه صنایع دستی و گردشگری با کمک مسیولین و توجه و حمایت از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه صنایع دستی کمک شایانی در ایجاد اشتغال جوانان خواهد داشت ورونق صنایع دستی را یکی از بسترهای توسعه اقتصاد خُرد و کارآفرینی دانست.

بناوند معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت ؛سال گذشته ۱۲هزار مجوز فعالیت در حوزه صنایع دستی و گردشگری صادر شد که رتبه برتر کشور را به خود اختصاص دادیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز