دیدار سرپرست بانک رسالت هرمزگان با مدیرکل ورزش و جوانان استان

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۳۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۸۴۵۶
دیدار سرپرست بانک رسالت هرمزگان با مدیرکل ورزش و جوانان استان
سرپرست بانک رسالت هرمزگان با مدیرکل ورزش وجوانان استان در محل دفتر وی دیدارو گفتگو نمود .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمودرضاامیاری در جلسه با ایرانمنش  خواستار توجه ویژه به جوانان جویای اشتغال در استان شد .

وی افزود: طبق نظر سنجی که از یک هزارو ۱۱۷ نفر از جوانان استان صورت گرفته مهم ترین و اصلی ترین دغدغه آن ها اشتغال اعلام شد که یکی از راهکارهای اشتغال جوانان دارای توان خوداشتغالی؛ استفاده از تسهیلات بانکی است .

امیاری با توجه به در پیش بودن هفته ازدواج یادآورشد:به بیش از23هزار جوان استان هرمزگان تسهیلات ازدواج در سال 98 پرداخت شده است ودرخواست داریم بانک ها زمان انتظار دریافت وام را به کوتاهترین زمان ممکن برای جوانان تقلیل دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهارکرد ؛ با بهره مندی از توانمندی های جوانان و اعطای تسهیلات اشتغال و کار آفرینی به افراد معرفی شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان جهت کمک به ایجاد اشتغال جوانان بر اساس الگوی توسعه کار آفرینی اجتماعی رسالت صورت می پذیرد.

ایرانمنش سرپرست بانک رسالت استان ضمن اعلام انجام ۱۰۰ درصدی تعهدات این بانک از تفاهم نامه سال 98 وزارت ورزش وجوانان دراستان خواستار همکاری مستمر در حوزه استفاده از شبکه ی اجتماعی بانکداری اسلامی شدند.

لازم به یادآوری است بانک رسالت و وزارت ورزش وجوانان تفاهم نامه همکاری جهت اعطای تسهیلات اشتغال جوانان در رشته های مورد هدف منعقد نموده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز