معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان خبرداد:

توزیع ۹ هزار کیلوگرم مرغ و گوشت بین نیازمندان در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۰۴:۰۴
کد خبر: ۱۰۲۹۴۹۰
معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان،گفت: در قالب مرحله دوم رزمایش همدلی با همکاری و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تاکنون 9 هزار کیلو مرغ و گوشت بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان توزیع‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سیاوش عامری اظهار داشت: در راستای عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به‌منظور کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد و آسیب‌دیده به دلیل شیوع بیماری کرونا، در قالب مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان و با همکاری و مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تاکنون حدود شش هزار کیلوگرم مرغ و سه هزار کیلوگرم گوشت قرمز، بین این خانواده‌ها توزیع‌شده است.

وی افزود: ارزش تقریبی مرغ و گوشت قرمز توزیع‌شده، 208 میلیون و 800 هزار تومان بوده است که با رعایت کامل استانداردهای بهداشتی مرتبط با پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، توسط مددکاران کمیته امداد در سطح استان و با اولویت نیازمندان ساکن در مناطق محروم و روستایی توزیع‌شده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: در رزمایش همدلی که باهدف کمک به تأمین معیشت خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده به دلیل شیوع بیماری کرونا در حال اجرا است کمیته امداد تلاش می‌کند تا با شناسایی افراد کم برخوردار و تشکیل بانک اطلاعاتی نیازمندان واقعی و بهره‌گیری از همکاری و مشارکت سایر نهادها و خیرین گرامی نسبت به رفع مشکلات این خانواده‌ها اقدام نماید.

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان گفت: مردم و خیرین می‌توانند از طریق روش‌های نوین و پرداخت آسان کمک‌های مردمی، همچون نصب اپلیکیشن ناب از طریق ارسال عدد ۱۰۰ به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و یا شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶۸۸۷۷ با تلفن همراه خود، در این شرایط سخت اقتصادی یاریگر نیازمندان جامعه باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز