مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان خبر داد:

اجرای طرح آموزش کمک های اولیه در ۱۲ خانه هلال هرمزگان

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۰۷:۵۷:۲۲
کد خبر: ۱۰۳۵۱۶۸
اجرای طرح آموزش کمک های اولیه در ۱۲ خانه هلال هرمزگان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال استان هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان،مختار سلحشور گفت: طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات با هدف ایجاد تاب آوری مردم مناطق و محلات در برابر آسیب های محیطی، حوادث و سوانح در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی جذب و تربیت داوطلبان و تیم های قدرتمند آموزش دیده را اهداف این برنامه آموزشی عنوان کرد و افزود:این دوره مبتنی بر نیاز محلی است که در آن گروه های مختلف جامعه بر اساس رده سنی و نیازهایشان در زمینه کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات در خانه های هلال آموزش می بینند.

سلحشور تصریح کرد: مرحله  اول طرح آموزش همگانی کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات  به مدت ۲ماه و در ۱۲ خانه هلال استان هرمزگان اجرا می شود که ۱۰ دوره آموزش همگانی نیز برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام این دوره، اعضای آموزش دیده ضمن سازمان دهی در تیم‌های جوانان، امدادگران و داوطلبان، سایر آموزش‌های رسمی جمعیت هلال احمر را می‌بینند و با شرکت در مانور‌های محلی و سایر برنامه‌های مخصوص داوطلبان، آمادگی جامعه را در برابر حوادث و بلایا تقویت می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز