معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

توزیع روزانه ۵ تا ۷ تن مرغ منجمد در سطح شهر بندرعباس

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۸:۲۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۵۷۵۶
توزیع روزانه ۵ تا ۷ تن مرغ منجمد در سطح شهر بندرعباس
معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت : هم اکنون 13 واحد صنفی توزیع مرغ منجمد در واحدهای صنفی خود شروع کرده اند که حداقل روزانه بین 5 تا 7 تن مرغ منجمد در سطح شهر بندرعباس توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد عباسی افزود : برای کمک به تنظیم بازار و کاهش قیمت مرغ گرم مقرر شد که مرغ منجمد به میزان مورد نیاز و بدون محدودیت در شبکه‌های مختلف هم در سطح بندرعباس و هم شهرستان‌ها توزیع شود.

وی بیان کرد : از ابتدای توزیع تا کنون بیش از 200تن گوشت مرغ منجمد با قیمت 135هزارریال به ازای هرکیلو در فروشگاه های بزرگ و واحد های صنفی توزیع شده است .

معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اضافه کرد : در سایر شهرستان‌ها نیز اعلام شده و نمایندگان آن‌ها جهت جذب مراجعه نموده اند و ما بدون محدودیت در حال توزیع هستیم. این توزیع تا زمانی که شرایط قیمتی متعادل‌تر شود، انجام خواهد شد.

شایان به ذکر است ، لیست مراکز توزیع مرغ منجمد با نرخ دولتی در شهر بندرعباس به شرح ذیل می باشد:

بازار روز، زیبا شهر جنب نانوایی برزگری، مهرگان خیابان نور ، ،بازار روز ، اسلام آباد نبش ثارالله 18، پل ثارالله کمیل 5، کوی ملت کارگر 38، روبروی سید مظفر جنب میوه فروشی ،روبروی بیمارستان کودکان ، بازارچه امام حسین ، تعاونی فرهنگیان جنب دارایی، روستای رضوان محله جعفریه ،ابتدای جزیره هرمز.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز