در تفاهم نامه آموزش و پرورش با مؤسسه خیریه عترت بو تراب صورت گرفت:

۳۷۵ دانش آموز شرق هرمزگان تحت پوشش مؤسسه خیریه

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۸:۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۴۳۹۱۳
در تفاهم نامه آموزش و پرورش هرمزگان، با مؤسسه خیریه " عترت بو تراب"،تعداد 375 دانش آموز جاسک و سیریک تحت پوشش این مؤسسه خدمات آموزشی، تربیتی و رفاهی قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، تفاهم نامه ای فی ما بین آموزش و پرورش هرمزگان و مؤسسه خیریه " عترت بو تراب" در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقاء سطح کمی و کیفی تعلیم و تربیت دانش آموزان فقیر یتیم منعقد شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه زمینه های مشارکت، یاری و همدلی و همچنین بهره مندی از ظرفیت و منافع مادی و معنوی این مؤسسه در راستای ارتقاء بنیه علمی و تربیتی دانش آموزان تحت پوشش منعقد شده است.

در این تفاهم نامه تعداد 122 دانش آموز شهرستان سیریک و تعداد 253 دانش آموز شهرستان جاسک تحت پوشش خدمات آموزشی، تربیتی و رفاهی قرار می گیرند.

جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل، مشارکت در تأمین مایحتاج فرزندان اعم از لوازم التحریر، سمعک، عینک و غیره، تشویق دانش آموزان تلاشگر و موفق در حوزه های مختلف آموزشی، قرآنی، مهارتی، فرهنگی، هنری، ورزشی و غیره، ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به دانش آموزان، ارائه کمک های مالی و رفاهی به صورت ماهانه، رسیدگی به مشکلات درمانی و پیگیری مسائل رفاهی و آموزشی تا مقاطع بالای دانشگاهی از مهمترین تعهدات این مؤسسه در قبال دانش آموزان تحت پوشش خود است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز