رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت هرمزگان خبرداد:

پایان مرداد ماه آخرین فرصت برای انتقال بنکداران بندرعباس

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۰:۲۶:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۵۷۰۰
پایان مرداد ماه آخرین فرصت برای انتقال بنکداران بندرعباس
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت هرمزگان ،در جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس عنوان کرد: از اول شهریور ماه وجودهر گونه مواد غذایی در انبارهای خیابان های بهادر و شریعتی بعنوان احتکار به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی با اشاره به تعین و تکلیف واحدهای عمده فروشان و انتقال 70 درصد عمده فروشان به مجتمع بنکداران در جاده راه آهن با گلایه از 30 درصد باقیمانده که تا کنون نسبت به انتقال خود اقدام ننموده اند گفت: این افراد تا اول شهریور ماه فرصت دارند نسبت به انتقال مواد غذایی موجود در انبارها به مجتمع بنکداران اقدام نمایند.

وی عنوان نمود: بازرسان این سازمان از روز شنبه اول شهریور ماه در صورت مشاهده هر گونه مواد غذایی در انبارهای خیابان های بهادر و شریعتی به عنوان احتکار جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی می نمایند.

در ادامه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پی درخواست افزایش دستمزد اتحادیه های آرایشگران زنانه، درب و پنجره سازی و کابینت کاران اظهار داشت: یکی از موارد مهم در مصوب کردن افزایش هزینه دستمزد، نظارت بر قیمت های مصوب است که اتحادیه ها و بازرسان باید با قاطعیت به این مسائل توجه و برخورد نمایند.

قاسمی همچنین به آموزش نیروهای کار جدید اشاره نمود وگفت: آموزش نیرو های کار جدید باید جزء اولویتهای اتحادیه های فنی و تولیدی باشد و کمیسیون آموزش اتاق اصناف با همکاری اتحادیه ها باید بصورت کاربردی و تخصصی نیروها را در صنف های فنی و تولیدی آموزش دهند تا نیازمند نیروی کار از استانهای همجوار نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز