طی مراسمی در هفته دولت صورت گرفت ؛

افتتاح مرکز تکثیر میگو در بندرلنگه با اعتباری بالغ بر۱۰۰میلیارد ریال

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۰۱:۴۴:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۰۳۳۰
افتتاح مرکز تکثیر میگو در بندرلنگه با اعتباری بالغ بر۱۰۰میلیارد ریال
مرکز تکثیر میگو در بندرلنگه با اعتباری بالغ بر۱۰۰میلیارد ریال با حضور با حضور استاندار هرمزگان ، نماینده غرب استان در مجلس شورای اسلامی ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ، مدیرکل شیلات هرمزگان و فرماندار بندرلنگه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در آیین افتتاح این پروژه عنوان کرد: بهره‌برداری از پروژه های هفته دولت در هرمزگان، نتیجه همدلی و همکاری بخش های مختلف دولت در سطح ملی و استانی ، همراهی مردم و بخش خصوصی است.


وی با بیان اینکه فعالیت های شیلاتی رو به جلو است ضمن تشکر از فعالیت های اخیر شیلات هرمزگان و بهره برداران شیلاتی گفت:  تلاش برای توسعه فعالیتهای شیلاتی بویژه آبزی پروری و همچنین تکمیل زنجیره تولید شامل تکثیر ، پرورش ،عمل آوری ، صادرات میگو و آبزیان دریایی می تواند نقش موثری در ایجاد اشتغال و درآمد برای ساحل نشینان و مردم استان داشته باشد.

 مدیر کل شیلات هرمزگان ضمن گرامیداشت ایام عزاداری عاشورا و تاسوعای حسینی و گرامیداشت هفته دولت گفت: خوشبختانه فعالیت های شیلاتی با وجود شرایط تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا یکی از محورهای پویای اقتصادی است.

وی با بیان اینکه مرکز تکثیر افتتاح شده در بندرلنگه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال و در مساحتی بالغ بر سه و نیم هکتار ظرفیت تولید بالغ بر ۲۰۰ میلیون قطعه بچه میگو دارد گفت: این پروژه برای بالغ بر ۳۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

دریایی با بیان اینکه بندرلنگه از ظرفیت های شیلاتی خوبی برخوردار است گفت: امید است با حمایت های دولت بتوانیم در آینده ایی نزدیک شاهد ارتقای بیش از پیش فعالیت های شیلاتی در این شهرستان باشیم‌.

مدیر کل شیلات هرمزگان، افزود : این مرکز ظرف مدت ۷ ماه ، بدون اخذ تسهیلات بانکی و به همت بخش خصوصی و حمایتهای شیلات استان به بهره برداری رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز