معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان خبر داد:

پلمپ ۷۹ واحد صنفی در هرمزگان

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۸:۰۷:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۳۵۷۰
پلمپ ۷۹ واحد صنفی در هرمزگان
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان عنوان کرد: در پنج ماهه سالجاری بازرسان این سازمان قریب به 124 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی، توزیعی و خدماتی در استان هرمزگان بعمل آوردند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش با بیان اینکه در پنج ماهه سالجاری 124 هزارمورد بازرسی از واحدهای صنفی استان هرمزگان انجام شده است، اظهار داشت: این بازرسی‌ها به‌ منظور رصد وضع بازار کالا و خدمات به‌ ویژه کالاهای اولویت‌دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان و همچنین جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در قالب طرح‌های مختلف صورت گرفته است.

وی افزود: پنج هزار و 808مورد پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 623 میلیارد ریال تشکیل و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان، مهمترین تخلفات را اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید و ارائه صورت حساب عنوان کرد.

وی در ادامه تعداد تخلفات کشف شده را هشت هزار و 180مورد، گزارشات رسیده به ستاد خبری سه هزار و 327 مورد، که در بازرسی های انجام شده، 79 واحد صنفی به دلیل تکرار تخلف و در راستای رای صادره پلمپ و 31 مورد محکوم به نصب پارچه اعلام کرد.

پیروی منش در پایان گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز