مدیر خانه جوانان استان هرمزگان خبرداد:

آماده سازی ویژه برنامه اربعین دربستر فضای مجازی

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۰۸:۰۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۵۷۰۲۲
مدیر خانه جوانان استان هرمزگان،از آماده سازی ویژه برنامه اربعین دربستر فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،امیرحسین طاهری فرگفت:باتوجه به شیوع ویروس  کرونا ومحدودیت های ایجادشده دربرگزاری مراسمات محرم درفضای حقیقی وعمومی، برگزاری و برپایی مجموعه برنامه های متعدد بامحوریت فرارسیدن اربعین اباعبدالله الحسین دربستری مجازی از فعالیت های پیش روی خانه جوانان میباشد.

طاهری فر گفت:نشست شورای برنامه ریزی خانه جوانان استان با محوریت برنامه های ماه محرم،باحضور کادر خانه جوانان، اعضای مجمع جوانان استان،نخبگان حوزوی،هنری وفعالین اجتماعی در خانه جوانان برگزارشد.

وی گفت:برپایی منبرمجازی،ضبط و تولید مجموعه سخنرانی،مداحی،رجزخوانی،معرفی شهدای جوان کربلا،نمایش مجازی،مسابقات(عکاسینقاشیعکس نوشته_کتاب خوانی)،معرفی کتاب با دو محوریت ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی ،وخوانش پاره ای از محتویات پندآموز و روایت دار کتاب های مرتبط بامحرم و تحلیل وشرح روایات با محوریت و موضوئیت فرارسیدن اربعین اباعبدالله الحسین میباشد که به پیشنهاد وهمت حاضرین در نشست شورای برنامه ریزی خانه جوانان برای اربعین آماده واجراخواهد شد.

مدیرخانه جوانان در رابطه با برنامه های اجرا شده دهه اول محرم گفت:برپایی موکب عزاداری خانه جوانان، جنب اداره کل ورزش وجوانان استان به همراه پخش مداحی و تصاویر ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و توزیع رایگان ماسک، پُشت نویسی رایگان بااشعار حسینی برای ماشین های عبوری به طوررایگان و رعایت پروتکل های بهداشتی بود.

وی گفت:ضبط و تولید ۵برنامه تحت عنوان پرسمان عاشورایی به مدت ۵شب در پاسخ به ۵شبهه عاشورایی  و تهیه ۲ ویژه برنامه برای عاشورا و تاسوعا به مدت ۳۰دقیقه به همراه سخنرانی و مداحی ازبرنامه های ضبطی و تولیدی خانه جوانان با حضور نخبگان و پژوهشگر عرصه اعتقادی مذهبی بود که درفضای آپارات،اینستاگرام و نرم افزارهای مجازی با بازخورد خوبی همراه بود.

شایان به ذکراست :ظهر عاشورا نیز توزیع رایگان آب معدنی،و ماسک درجنب مسجد جامع برای نمازگزاران وانتشار مجازی عکس نوشته پیرامون شهدای جوان کربلا ،گوشه ای از برنامه های اجرایی دهه اول محرم بود که به همت جوانان برنامه های پربارتر و پرمحتواتری را برای ایام اربعین تولید ومنتشرخواهیم کردکه میتوانید ازطریق صفحه اینستاگرامی خانه جوانان به نشانی khane_javanan_bnd@باماهمراه باشید.

در انتها خاطرنشان کرد:جناب مجتبی عامری،معاونت امور جوانان هرمزگان ، یکی از اشخاص دغدغمند،حمایتگر و همراه جوانان است که از ابتدای محرم تا کنون در برگزاری برنامه های پیشین و پیش رو حامی و حاضر درصحنه در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های جوانان بوده که قدردان ایشان و تمام جوانانی که در این ایام ما را همراهی کرده و برای برگزاری ویژه برنامه اربعین به ما پیوستند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز