نماینده ولی فقیه در استان :

اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در روزهای اوج کرونا قابل تقدیر است

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۷:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۳۹۲۴
اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در روزهای اوج کرونا قابل تقدیر است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه شیوع و یروس کرونا و اتفاقات متاثر از آن دغدغه ای را از بعد تامین کالاهای اساسی برای ما به وجود آورده بود اظهار داشت: اقدامات سازمان بنادر و دریانوردی در راستای تخلیه کالاهای اساسی و تامین زنجیر مایحتاج هموطنان در روزهای کرونایی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت السلام و المسلمین محمد عبادی زاده در جریان بازدید از  طرح های توسعه ای  بندر شهید رجایی  با بیان اینکه اتفاقات متاثر از شیوع ویروس کرونا برای ما دغدغه هایی را از بعد تامین کالاهای اساسی در پی داشت اظهار کرد: برنامه ریزی نظامند و راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی و دیگر جهادگران عرصه اقتصاد در تامین کالاهای اساسی و استراتژیک مورد نیاز مردم  شاسیته تقدیر است.

وی ضمن قدردانی از نگاه توسعه ای سازمان بنادر جهت تقویت  و توسعه متوازن بنادر کوچک درجای جای استان هرمزگان بیان کرد: ظرفیت استان هرمزگان هم در حوزه خلیج فارس و تنگه هرمز و هم در دریای عمان و آبهای آزاد یک ظرفیت خدادادی و کم نظیر بر ای گسترش بخش بندری است.

حجت السلام و المسلمین عبادی زاده با تاکید بر حضور و تقویت بخش خصوصی در  پروژ ها اظهارداشت: امروز اگر به ظرفیتهای بخش خصوصی توجه نکنیم با توجه به منابع درآمدی کشور و بودجه سالانه نمی توانیم برخی از برنامه ها را به پیش ببریم لذا مشارکت و حضور بخش خصوصی در پروژه های بندری ما کار بسیار ارزشمند است که توسط  سازمان بنادر و دریانوردی بخوبی و بجدیت درحال انجام است.

در این بازدید علی رضا محمدی کرجی ران مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان توضیحاتی را از روند تخلیه و بارگیری کالاها، طرح های توسعه ای  در بنادر استان، پروژه های سرمایه گذاری  ارائه نمود.

شایان ذکر است پایانه های کانتینری، طرح توسعه بندر شهید رجایی و سه پست اسکله نفتی واقع در بندر خلیج فارس اماکن بود که مورد بازدید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندر عباس قرار گرفت حضور در جلسه شورای معاونین و اطلاع از سیاستهای کلان و چشم اندازهای توسعه ای در بنادر استان و بهره گیری از نقطه نظرات و توصیه های حضرت حجت السلام والمسلمین عبادی زاده از دیگر برنامه ها پیش بینی شده بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز