صورت گرفت؛

کسب مدال در المپیاد ریاضی آسیایی ساسمو توسط دانش آموزان ناحیه یک بندرعباس

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۵۷۸۶
کسب مدال در المپیاد ریاضی آسیایی ساسمو توسط دانش آموزان ناحیه یک بندرعباس
دانش آموزان مدارس ناحیه یک بندرعباس عضو پژوهش سرای دانش آموزی شهید قاسمی در مسابقات آسیایی ساسمو که در مرداد ماه 99 برگزار شد، موفق به کسب مدال در المپیاد ریاضی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، زارعی بیان داشت: المپیاد ریاضی آسیایی ساسمو یکی از بزرگترین و معتبرترین رقابتهای ریاضی در سطح آسیا به حساب می آید و این مسابقات امسال با حضور ٣٢٠٠٠ شرکت کننده از بین دانش آموزان پایه های دوم ابتدایی تا یازدهم متوسطه از ٢٠ کشور آسیایی از تاریخ ٨ لغایت ١٠ مرداد ماه به صورت غیر حضوری برگزار گردید.

وی ابراز داشت : دانش آموزانی که مدال طلا و نقره این مسابقات را دریافت نموده اند جواز ورود به المپیاد ریاضی نوجوانان آسیا (IJMO2029)  را نیز کسب نموده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس،خاطر نشان ساخت: این مسابقات هر سال در یکی از کشورهای آسیایی برگزار می شد و امسال قرار بود در جزیره بالی اندونزی برگزار شود که با توجه به بیماری کرونا در تاریخ ١٥ آذرماه بصورت آنلاین برگزار خواهد شد. همچنین کشور سنگاپور به همه مدال آوران ( طلا - نقره - برنز ) اجازه ثبت نام درمسابقات SIMOC ( Singapore math olympiad challenge   را خواهد داد. 

اسامی دانش آموزان اعضای فعال پژوهش سرای شهید قاسمی که زیر نظر دبیران راهنمای این مجموعه و با همکاری آموزشگاه ریاضی پژوهان موفق به کسب افتخار شده اند به شرح ذیل می باشد : مدال طلا،امیر محمد قنبری،پایه پنجم از مدرسه فرهیختگان ، مدال نقره،علی صالح اسماعیل زاده پایه پنجم از مدرسه شاهد ، مدال نقره،اردشیر زعفرانچی پایه ششم از مدرسه علوم پزشکی مدال نقره، آتریسا سادات موسویان پایه هفتم مدرسه فرزانگان ، مدال برنز،آنیساکاویان پایه هشتم مدرسه فرزانگان می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز