معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی سایت نمک زدایی آب پارسیان بزودی

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۰۹:۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۶۳۷۰
آغاز عملیات اجرایی سایت نمک زدایی آب پارسیان بزودی
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، از روند آبرسانی و وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های شهرستان پارسیان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، سعید صادقی ضمن بازدید از پروژه ها، در نشست هایی با فرماندار، شهردار دشتی و اعضای شورای روستاها حضور یافت و به بررسی وضعیت آب این شهرستان پرداخت.

وی در نشست با فرماندار پارسیان گفت: برای بهبود وضعیت آب شهرستان پارسیان پروژه های مختلفی در دستور کار است که تکمیل آن به پایداری آب این شهرستان کمک شایانی خواهد کرد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به آغاز عملیات سایت نمک زدایی پارسیان اشاره کرد و گفت: احداث این آبشیرینکن با ظرفیت تولید روزانه 13 هزار و 500 متر مکعب بزودی آغاز می شود که تامین کننده آب سه شهر و 17 روستای پارسیان خواهد بود.

صادقی، طول اجرای خط انتقال این آبشیرین کن از اسکله جواد الائمه تا مخازن پارسیان را 18 کیلومتر عنوان کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی در ادامه از اختصاص 12 کیلومتر لوله برای تکمیل پروژه پیشو و قاسم آباد ، تکمیل و اجرای شبکه توزیع و خط انتقال آب روستای حسین آباد و بازسازی شبکه توزیع شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد، و گفت: تکمیل لوله گذاری خط انتقال مجتمع ساحلی، اجرای خط انتقال آب از روستای اکبری تا تمبو، اجرای عملیات آبرسانی به روستای حسین آباد بوچیر و تکمیل عملیات احداث مخزن شهر دشتی از دیگر پروژه هایی است که برای بهبود وضعیت آب این شهرستان در دستور کار شرکت آب و فاضلاب است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد، تکمیل عملیات اجرایی خط انتقال آب دمتیر، اجرای خط انتقال روستای پیشو و قاسم آباد نیز به بهبود وضعیت آب این مناطق کمک شایانی خواهد کرد.

گفتنی است، در این جلسه از تلاش های حسن قاسم پور مدیر امور آب و فاضلاب این شهرستان نیز قدردانی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز