محقق واحد ثبت و گواهی بذرو نهال مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان خبر داد:

ارسال ۱۸ نمونه بذر غلات و سبزیجات به واحد استانی تحقیقات

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۲:۴۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۱۰۵۳
محقق واحد ثبت و گواهی بذرو نهال مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان، از ارسال 18 نمونه بذر غلات و سبزیجات به واحد استانی تحقیقات جهت انجام آزمون مهارت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مریم یکتن خدایی گفت: آزمونهای مهارت هرساله برای ارزیابی و رتبه بندی آزمایشگاههای واحدهای استانی وابسته به موسسه تحقیقات ثبت و گواهی  بذر و نهال با ارسال نمونه های آزمایشی از بذور مختلف انجام و این آزمونها براساس روش آزمون های  استانداردهای بین المللی(ISTA)  انجام می شود.

وی بیان کرد: که  در سال جاری 18 نمونه بذر غلات و سبزیجات  برای انجام آزمونهای مهارت به واحد استانی تحقیقات  ثبت و گواهی بذر و نهال استان هرمزگان ارسال شد.

یکتن خدایی افزود: که آزمونها از تاریخ 1339/05/11 در آزمایشگاه شروع  و در تاریخ 1399/06/02 به پایان رسید و نتایج پس از درج در فرمهای ارسال شده  براساس استاندارهای ایستا (ISTA) تکمیل و به موسسه برای ارزیابی نهایی و مطابقت آن با استاندارها ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: که در سال های گذشته آزمایشگاه بخش تحقیقات ثبت و گواهی  بذر و نهال از جمله آزمایشگاه برتر موسسه رتبه بندی بوده که نشان از دقت همکاران در انجام آزمایشات می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز