مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد:

احداث و بهره برداری بلوار ورودی روستای بندرکرگان به طول ۲ کیلومتر

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۶:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۲۴۵۹
احداث و بهره برداری بلوار ورودی روستای بندرکرگان به طول ۲ کیلومتر
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان،از افتتاح و بهره برداری بلوار ورودی روستای بندر کرگان از توابع شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، یوسف عابدینی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است افزود: ساخت و توسعه راههای روستایی یکی از مهمترین اولویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال جاری می باشد و این اداره  کل با هدف تعیین تکلیف راههای روستای و افزایش سرعت عمل در تکمیل این راهها، ساخت راه‌های روستایی را با جدیت دنبال می کند.

وی افزود: طول این پروژه 2 کیلومتر می باشد و با هدف تکمیل شبکه راه‌های روستایی، زیر سازی و آسفالت مسیر مذکور به میزان32 هزار مترمربع به اتمام رسیده است.

عابدینی اظهار داشت: با هماهنگی های به عمل آمده و با مشارکت دهیاری کرگان و همکاری اداره برق شهرستان میناب، 3800 متر جدول گذاری در این بلوار صورت گرفته و روشنایی معابر به میزان 1800 متر نیز تکمیل گردیده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: تمام همت خود را برای کاهش روستاهای فاقد راه مناسب استان، به کار خواهیم بست و در این  راه اولویت بندی و درجه بندی راهها، تلفیق تجربیات گذشته و استفاده از امکانات موجود می تواند ما را در این مسیر به موفقیت برساند تا بتوانیم خدمات مطلوب تری به مردم عزیز و کاربران جاده ای ارائه نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز