رئیس اداره اوقاف و امور خیریه حاجی آباد خبر داد:

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان حاجی آبادی

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۱:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۶۷۲۵
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه حاجی آباد ،گفت: به مناسبت دهه وقف، ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، داوود رستگار به مناسبت دهه وقف، بر ضرورت اهتمام به گسترش فرهنگ وقف در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: در قرآن مجید، آیه ‌ای که بر وقف و احکام فقهی آن صراحت داشته باشد، وجود ندارد؛ ولی می‌ توان از باب اولویت با آیات مربوط به احسان و انفاق، قرض ‌الحسنه، تعاون و صدقه به جواز و بلکه جهان و استحباب وقف استدلال کرد.

وی افزود: ائمه اطهار(ع) با تأسی از پیغمبر اسلام و حضرت زهرا(س)، به عنوان امام و رهبر و معلم جامعه مسلمین اهتمام زیادی در گسترش فرهنگ وقف در جامعه داشته‌ اند، با قول وصل و تقریر خود این اقدام خداپسندانه را مورد ترغیب و حمایت قرار می‌ دادند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان حاجی آباد گفت: در مقام عمل نیز ائمه اطهار(ع) به فراخور توانایی مالی که داشته ‌اند و مصلحتی که تشخیص می‌ دادند، اقدام به وقف اموال خود می‌ کردند.

رستگار اظهار کرد: با همکاری مرکز افق امامزاده سید محمد(ع) حاجی آباد، دفتر امام‌جمعه و شرکت معدن تنگ زاغ، ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان است، افزود: این بسته ها، به مناسبت دهه وقف، بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز