مدیرعامل مجموعه ایزوایکو در نشست مشترک با سازمان فنی و حرفه ای :

آموزش کلید اصلی ارتقا دانش و مهارت افزایی

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۷۲۷۴
مدیرعامل مجموعه ایزوایکو در نشست مشترک با سازمان فنی و حرفه ای گفت: آموزش کلید اصلی ارتقا دانش و مهارت افزایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حمید رضاییان اصل در نشست مشترک با سازمان فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه مطالعات سودمندی را در خصوص پایش بازار و منطقه انجام داده ایم، اذعان داشت:این مجموعه از تمام استانداردهای جهانی برای تعمیر و ساخت انواع شناورها، لایروب ها و کشتی ها را در منطقه دارد و تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا با بازاریابی هدفمند محصولات و صنایع دریایی را به سوی بازارهای بین المللی سوق دهیم.

در حوزه نفت و گاز به جرات می گویم ما بزرگترین پیمانکار صنعت نفت در ساخت پلتفرم های نفتی هستیم که این موفقیت ثمره ی یک دهه فعالیت های مهندسی برای رسیدن به این جایگاه است.

تعمیر شناورهای 300 هزار تنی در بازه زمانی یک ماهه گوشه ایی از افتخارات مجموعه ایزوایکو است که با همت متخصصان بومی و کارآمد به این سطح از مهارت و تخصص دست یافته ایم.

حوزه آموزش ایزوایکو با توانمندی که دارد در کنارشهرک های صنعتی صنایع دریایی می تواند نقطه ی مشترک پیشرفت و هم افزایی بیشتر بین ایزوایکو و فنی و حرفه ای باشد.

با تداوم ارتباط بین مجموعه ایزوایکو و فنی و حرفه ای باید به سطحی از استاندارد سازی مهارت و آموزش برسیم تا نه تنها مهارت افزایی در حوزه صنایع دریایی را ارتقا دهیم بلکه بتوانیم پیشرو در امر کارآفرینی باشیم.

فنی و حرفه ای می تواند پل ارتباطی صنعت و دانشگاه باشد.

قطعا” با شکل گیری مثلث طلایی ایزوایکو، فنی و حرفه ای و دانشگاه می توانیم به سطحی از ارتقا صنعت دریایی، مهارت افزایی، پرورش نیرو و توسعه دانش در سطح جهانی دست یابیم.

نظر شما