مدیرکل شیلات هرمزگان خبر داد:

آغاز عملیات لایروبی رودخانه گزی شهرستان سیریک

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۲:۲۶:۰۸
کد خبر: ۱۰۸۷۴۱۳
آغاز عملیات لایروبی رودخانه گزی شهرستان سیریک
مدیرکل شیلات هرمزگان، از آغاز عملیات لایروبی رودخانه گزی شهرستان سیریک در راستای مشارکت های اجتماعی شیلات هرمزگان و در جهت رفاه و حمایت از مردم شریف روستاهای پیرامون این رودخانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرسول دریایی با بیان اینکه این رودخانه با مشارکت اجتماعی بهره برداران شیلاتی هرمزگان برای اولین بار لایروبی می گردد گفت: شیلات هرمزگان همراه با اجرای وظایف سازمانی خود  در کنار مردم روستاهای ساحلی است و در راستای توسعه و  پیشرفت آنها از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت مسئولیتهای اجتماعی و لزوم حرکت در این مسیر گفت: این موضوعهمواره در بین جامعه شیلاتی به ویژه صیادان و آبزی پروران مورد توجه بوده است گفت:این مهم، همبستگی و ارتباط خوب و مؤثری را بین مردم و فعالیت های شیلاتی به وجود آورده است.

دریایی تصریح کرد: ایجاد مزارع و مجتمع های پرورش میگو ،صید وصیادی و همچنین ایجاد صنایع پشتیبان فعالیت های شیلاتی  مانند کارخانه های عمل آوری، سردخانه ها و ... در نوار ساحلی و روستاها ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی خوبی را به دنبال داشته است که بدون شک مشارکت های اجتماعی توامان ناشی از  این فعالیت ها نقش بسزایی در توسعه و آبادانی بیش از پیش نوار ساحلی داشته و خواهد داشت.

عبدالرسول دریایی با بیان اینکه لایروبی رودخانه منتهی به سایت عدالت نقش بسزایی در اجرای مسئولیت های اجتماعی پرورش دهندگان این سایت دارد گفت: امید است با تعامل جامعه شیلاتی شاهد تداوم این روند در توسعه همه بخش ها باشیم.

مدیرکل شیلات هرمزگان خاطر نشان شد: اعتبارات، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز عملیات لایروبی رودخانه گزی شهرستان سیریک با تعاملات شیلات ،نماینده حوزه شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان  تامین شده است.

گفتنی است شیلات هرمزگان در گذشته نیز در کمک به روستاهای سیل زده و همچنین ترمیم مسیر های سیل زده جاسک مشارکت فعال داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز