چگونگی بازپرداخت تسهیلات ارزی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران

۱۳۹۹/۰۹/۲۳ - ۰۹:۰۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۰۲۶۱۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، گفت: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان می توانند تسهیلات ارزی دریافت کرده از صندوق توسعه ملی را بصورت ریالی پرداخت نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه و کمبود درآمدهای ارزی، صندوق توسعه ملی با بازپرداخت تسهیلات اعطا شده ارزی بصورت ریالی تا پایان سال 99 موافقت نمود.

وی با اشاره به درخواست رئیس جمهور و موافقت رهبری درخصوص نحوه بازپرداخت تسهیلات ارزی دریافتی توسط تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اظهار داشت: تولید کنندگان و سرمایه گذارانی که از صندوق توسعه ملی، تسهیلات ارزی دریافت کرده اند، می توانند تا انتهای سال ۱۳۹۹ تسهیلات ارزی خود را به صورت ریالی با صندوق توسعه، تسویه و بدهی خود را پرداخت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: دولت با سیاست ها و برنامه ریزی های خود در جهت تقویت سرمایه گذاران و تولید کنندگان به ویژه بخش خصوصی تلاش داشته که در شرایط خاص و سخت اقتصادی تمهیداتی را در نظر بگیرد که چرخه تولید کشور متوقف نشود و تحریم های غیر قانونی آمریکا نتواند لطمه و ضربه ای بر اقتصاد کشور وارد کند.

قاسمی در پایان با اشاره به فراهم شدن شرایط جدید تسویه ریالی بدهی وام ارزی شرکت ها و بنگاه های تولیدی از تمامی تولید کنندگان و سرمایه گذاران استان درخواست نمود از شرایط بوجود آمده تا پایان سال جاری نهایت استفاده را در جهت پرداخت بدهی خود به صندوق توسعه ملی انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز