رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

احتمال شیوع زمستانه کرونا و ورود کرونای انگلیسی به استان

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۷:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۰۰۷۰
احتمال شیوع زمستانه کرونا و ورود کرونای انگلیسی به استان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، گفت: با توجه به مسافرپذیری هرمزگان احتمال ورود کرونای انگلیسی به استان وجود دارد و ضرورت دارد شهروندان از سفر‌های غیرضروری و پذیرش مهمان تا مساعد شدن شرایط خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین فرشیدی عنوان داشت: با توجه به مسافرپذیری هرمزگان احتمال ورودکرونای انگلیسی به استان وجود دارد و ضرورت دارد شهروندان از سفر‌های غیرضروری و پذیرش مهمان تا مساعد شدن شرایط خودداری کنند و استفاده از ماسک و شستن دست‌ها را همچنان به عنوان راه اصلی مقابله با این بیماری مدنظر داشته باشند.

وی افزود: جمع‌های بالای ۱۰ نفره تا ۸۰ درصد خطر ابتلا به کرونا را بیشتر می‌کند و لذا بر اساس تصمیم ستاد کرونا هم اکنون تجمع‌های بالای ۳۰ نفر در استان ممنوع است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: استفاده از شیوه نامه‌های بهداشتی در دیماه نسبت به ماه قبل ۱۸ درصد کاهش یافته و این احتمال شیوع زمستانه کرونا را بالا برده است و تأکید داریم که مردم بهبود شرایط را به عنوان پایان کرونا تلقی نکنند و حتما فاصله گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار دهند.

بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، اکنون سه شهرستان بندرعباس، حاجی آباد و پارسیان در وضعیت زرد و بقیه نقاط استان رنگ آبی (کم خطر) است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز