مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

آموزش دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدائی همه مدارس حضوری است 

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۳:۳۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۰۴۹۲
آموزش دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدائی همه مدارس حضوری است 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، گفت: یک هزار و 332 مدرسه با جمعیت زیر 50 نفر دانش آموز از اول بهمن ماه به صورت حضوری دایر هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ایرج بیت اللهی در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا آموزش و پرورش استان با استناد به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، افزود: مطابق بخشنامه ارسالی از مقام عالی وزارت، تمام مدارس با جمعیت زیر 50 نفر، روند آموزشی آنها از اول بهمن ماه به صورت حضوری پیگیری می شود.

وی ادامه داد: مدیران تمامی مدارس دارای جمعیت زیر50 نفر، باید قبل از حضور دانش آموزان، شرایط و پروتکل های بهداشتی را برای تحصیل فراهم کنند.

بیت اللهی ادامه داد: این بازگشائی مدارس شامل تمام مدارس ابتدائی، متوسطه دوره اول و دوره دوم، هنرستان های کار دانش و فنی و حرفه ای دارای جمعیت زیر 50 نفر می شود و مدارس استثنائی و کلاس های پیش دبستانی با توجه به شرایط حساس دانش آموزان آنها، مجاز به آموزش حضوری نیستند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اهمیت یادگیری در سالهای نخستین مدرسه، اظهار داشت: آموزش دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدائی در همه مدارس با جمعیت بالای 50 نفر نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از اول بهمن ماه 99 به صورت حضوری می باشد. 

بیت اللهی همچنین گفت: پودمان های مهارتی و عملی همه دانش آموزان هنرستانهای کاردانش و فنی و حرفه ای با هدف تحقق یادگیری مطلوب هنرجویان، به صورت حضوری برگزار می شود.

وی در پایان تاکید کرد : بازدید و نظارت مستمر در دوران آموزش حضوری باید با جدیت دنبال گردد و تلاش می شود کمک سرانه بهداشتی به مدارسی که آموزش آنها حضوری هستند، پرداخت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز