اعمال محدودیت رفت و آمد در شهر کوشکنار و روستای زیارت پارسیان

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۴:۰۷
کد خبر: ۱۱۳۳۳۹۵
اعمال محدودیت رفت و آمد در شهر کوشکنار و روستای زیارت پارسیان
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان پارسیان از افزایش موارد مثبت کرونا در شهر کوشکنار و روستای زیارت خبر داد و گفت: بر اساس مصوبات این ستاد، محدودیت رفت و آمد در شهر کوشکنار و روستای زیارت پارسیان اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، آمنه ماجدی در خصوص افزایش موارد مثبت کرونا در شهر کوشکنار  گفت: ۳ نفر از اهالی شهر کوشکنار طی سفر تفریحی به سپیدان ناقل بیماری شده و با حضور در دورهمی های خانوادگی سبب شیوع بیماری کرونا در این شهر شده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارسیان در خصوص افزایش موارد مثبت در روستای زیارت عنوان کرد: پس از برگزاری مراسم عروسی در روستای زیارت شاهد شیوع بیماری کرونا در روستای بندری زیارت شدیم.

دکتر ماجدی افزود: به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 مبادی ورودی و خروجی شهر کوشکنار و روستای زیارت به مدت یک هفته کنترل و محدود می گردد و کلیه مساجد، سالن ها و زمین های ورزشی، باشگاه ها و مناطق گردشگری در سطح شهر کوشکنار و روستای زیارت به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود همچنین هرگونه تجمع و برگزاری مراسم عزاداری و عروسی طی این یک هفته ممنوع می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان تاکید کرد: می بایست همه اقشار مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز