با حضور مدیرکل تعاون و کار هرمزگان صورت گرفت:

افتتاح نمایشگاه تخصصی تولیدکنندگان لباس کار و مشاغل در بندرخمیر

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۰۸:۵۴:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۴۵۲۸
افتتاح نمایشگاه تخصصی تولیدکنندگان لباس کار و مشاغل در بندرخمیر
نمایشگاه تخصصی بانوان تولیدکننده لباس کار و مشاغل با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و مسوولان بسیج سازندگی استان در شهرستان بندرخمیر افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: مشاغل خرد و خانگی به عنوان بستری مناسب برای ایجاد اشتغال و تولید بویژه برای بانوان است.
 
هادی ابراهیمی  افزود: رسته پوشاک و خیاطی  جزو مشاغل خانگی و یکی از رسته های اشتغالزاست که علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار،باعث افزایش توان اقتصادی خانوارها و اقشار کم درآمد شده و امکان انجام آن نیز در خانه میسر است.
 
وی اظهارداشت: در این نمایشگاه، بانوان سرپرست خانوار و خانه دار  بندرخمیر، توانمندی‌های خود را در حوزه طراحی، دوخت و تولید لباس کار در  معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار دادند.
 
ابراهیمی اضافه کرد: این نمایشگاه فرصتی برای افراد آموزش دیده در حوزه خیاطی و پوشاک است تا بتوانند مهارت های خود را به نمایش گذاشته و بتوانند جذب مشتری کنند.
 
وی گفت: با توجه به اینکه یکی از نیازهای مهم بنگاههایی این شهرستان تهیه لباس کار کارکنان است می توانند سفارشات خود را به این افراد دهند.
 
قابل ذکر است که بسیج سازندگی نیز برای کمک به این بانوان، چرخ های صنعتی را در اختیار آنها قرار می دهد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز