آغاز نخستین مرحله واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در هرمزگان

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۵۴۸۴
آغاز نخستین مرحله واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در هرمزگان
همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون کووید 19 با تزریق واکسن روسی "اسپوتنیک وی" به 3 پزشک متخصص، 2 پرستار و یک نیروی خدماتی در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در حاشیه آغاز واکسیناسیون کرونا کارکنان بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بخش کووید ۱۹ بیمارستان شهید محمدی بندرعباس، گفت: در سهمیه نخست نیز برای ۸۰ نفر واکسن روسی "اسپوتنیک وی" دریافت شده که در دو دوز در فاصله دو هفته باید تزریق صورت شود.

حسین فرشیدی افزود: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت و درمان نخستین گروهی که مورد تزریق واکسن قرار می گیرند کارکنان بخش مراقبت های ویژه بخش کووید ۱۹ هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز گروه نخست شامل پزشکان، پرستاران و گروه خدماتی مورد تزریق واکسن روسی کرونا قرار گرفتند، تصریح کرد: به تدریج که سهمیه های بعدی به هرمزگان ارسال شود به طور حتم تزریق واکسن نیز صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با بیان اینکه به این دلیل تزریق واکسن کرونا را از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس آغاز کردیم که این بیمارستان بزرگترین و مهمترین بخش کووید استان هرمزگان را تشکیل می دهد، اضافه کرد: در مراحل بعدی به نوبت پس از انجام واکسیناسیون کادر درمانی بخش های ویژه و کووید بیمارستان شهید محمدی سایر بیمارستان های استان هرمزگان نیز در نوبت تزریق واکسن کرونا قرار می گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز