معاون حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان:

شناسایی ۳۵۹ انبار مراکز نگهداری در طرح نظارتی نوروز

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۹:۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۳۶۸۴۹
شناسایی ۳۵۹ انبار مراکز نگهداری در طرح نظارتی نوروز
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان، گفت: از ابتدای طرح نظارتی نوروزی ۱۴۰۰تاکنون تعداد ۳۵۹ انبار درسامانه جامع انبارها ثبت نام و تایید شده اند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضاپیروی‌منش بیان داشت: صاحبان انبارهایی که تا کنون موفق به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع انبارها نشده‌اند باید هر چه سریعتر اقدام کنند.

وی عنوان کرد: تمامی انبار دارانی که در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا ثبت نام کرده‌اند، موظف‌اند با مراجعه به سامانه www.nwms.ir نسبت به ثبت اطلاعات ورود و خروج کالاهای خود بطور مستمر اقدام کنند.

پیروی منش افزود: لیست بیش از ۶۰۰ قلم کالای مشمول در سامانه بارگذاری شده است لذا واحدهایی که کالاهای یاده شده را در بنگاه نگهداری می‌کنند باید نسبت به ثبت، رسید و حواله (ورود و خروجی) کالاهای موجود اقدام کنند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان گفت: پرونده تخلف آن دسته از مالکان و بهره برداران واحدهای نگهداری اعم از سردخانه‌ها، انبارهای عمومی، معادن، انبار اختصاصی اصناف، تولیدی‌ها، کشاورزی و غیره که اقدام به ثبت واحد یا موجود کالا و رسید حواله در سامانه فوق نکنند به مراجع تعزیراتی برای رسیدگی ارائه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز