معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان:

حضور کادر اداری ادارت و مدارس مناطق آبی کرونائی با ظرفیت کامل

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۷:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۶۹۹۲
حضور کادر اداری ادارت و مدارس مناطق آبی کرونائی با ظرفیت کامل
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: همه مدارس زیر 50 نفر در مناطق آبی دایر هستند و فقط پایه های اول و دوم ابتدائی و دروس عملی هنرستان ها بالاتر از 50 نفر در مناطق وضعیت زرد، دایر هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا باقری گفت: با تغییر رنگ چند شهر استان هرمزگان، شیوه حضور دانش آموزان نیز تغییر کرده است.

وی افزود: کارکنان ادارات و عوامل اجرائی مدارس مناطق رنگ آبی به صورت کامل و در مناطق زرد کرونائی با دو سوم حاضر می شوند .

باقری ادامه داد: در وضعیت هشدار رنگ زرد کرونائی، فقط کلاس های پایه اول و دوم ابتدائی و همچنین دروس عملی هنرستانهای فنی حرفه ای و کاردانش دایر می باشد و کارکنان مدارس و ادارت با دو سوم در محل کار حاضر می شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: در وضعیت آبی کرونائی، تمامی مدارس زیر 50 نفر دایر می باشد و فقط پایه اول و دوم ابتدائی و همچنین دروس عملی هنرستان های بالای 50 نفر نیز برگزار می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در وضعیت رنگ نارنجی، تمامی مدارس تعطیل است و کادر اداری مدارس و ادارات مناطق با یک سوم در مدارس حضور پیدا می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز