تشدید نظارت بر اصناف شهرستان رودان

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۱:۲۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۴۳۷۹۵
تشدید نظارت بر اصناف شهرستان رودان
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان از پلمپ 27 واحد صنفی و کارگاهی در شهرستان رودان به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس علیمراد افزود: با توجه به گسترش بیماری کرونا ویروس و همچنین در راستای تامین و حفظ سلامت جامعه نظارت ها و بازدید های کارشناسان سلامت محیط و کار بر اصناف شهرستان شدت یافته و در همین خصوص 27 واحد صنفی و کارگاهی پلمپ شد.

وی بیان کرد: کارشناسان سلامت محیط و کار شهرستان در 10 روز  گذشته با انجام 764 مورد بازدید بیش از 190 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف را نیز جمع آوری و معدوم کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودان با اشاره به اینکه کار نظارت و بازرسی بر اصناف همچنان با شدت ادامه می‌یابد، اظهار کرد: بازرسان واحد سلامت محیط و کار شهرستان در سه شیفت کاری و در برخی موارد بصورت گشت‌های مشترک با نیروی انتظامی، نمایندگان فرمانداری، اتاق اصناف، اداره صنعت معدن و تجارت، کار بازرسی از  اصناف را بر عهده دارند و در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، فروشگاه های بزرگ و کوچک، واحدهای صنعتی، کارگاهی و خدماتی را پلمب خواهند کرد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف  و یا عدم رعایت پروتکل بهداشتی از سوی اصناف و همچنین برگزاری جشن ها و مراسمات با جمعیت های زیاد، مراتب را با شماره 190 اطلاع رسانی نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز