رئیس کمیته امداد جاسک خبر داد:

افتتاح پنج واحد مسکن نیازمندان روستایی در شهرستان جاسک

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۱:۰۸
کد خبر: ۱۱۴۵۷۲۸
رئیس کمیته امداد جاسک گفت: در آستانه سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری، پنج واحد مسکن نیازمندان روستایی در بخش لیردف شهرستان جاسک افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی ابراهیمی گفت: مراسم افتتاح مسکن نیازمندان در روستای مشکوهی با حضور معاون فرماندار شهرستان جاسک، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج لیردف، بخشدار، اعضای شورا بخش لیردف و سایر مسئولین برگزار گردید.

وی افزود: در آستانه سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری، پنج واحد مسکن به ارزش 250 میلیون تومان در روستای مشکوهی بخش لیردف شهرستان جاسک افتتاح و به خانواده‌های ایتام و نیازمند اهدا شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک ضمن بیان سیاست‌های کمیته امداد در خصوص تأمین مسکن نیازمندان، مسکن را ضروری‌ترین خدمت مورد نیاز خانواده‌های تحت پوشش این نهاد دانست و گفت: کمیته امداد ساخت این واحدها را از اسفندماه 98 در مناطق دورافتاده بخش لیردف آغاز نموده و برای احداث هر واحد مسکن بیش از 50 میلیون تومان هزینه شده است که مبلغ 40 میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و 10 میلیون تومان از محل وام‌های قرض‌الحسنه تأمین شده است.

وی یادآور شد: روستای مشکوهی یکی از روستاهای مناطق محروم بخش لیردف می‌باشد که در 140 کیلومتری شهرستان جاسک قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز