در سفر دو روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هرمزگان انجام می‌شود؛

افتتاح پروژه‌های توسعه ارتباطات و دسترسی روستاهای استان به اینترنت

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۸:۲۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۴۹۳۸۹
استاندار هرمزگان، گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر دو روزه به استان هرمزگان، ضمن بازدید از روستاهای شهرستان بشاگرد، پروژه‌های توسعه ارتباطات و دسترسی روستاهای استان هرمزگان به اینترنت را افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریدون همتی گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر دو روزه به استان هرمزگان، ضمن بازدید از روستاهای شهرستان بشاگرد، پروژه‌های توسعه ارتباطات و دسترسی روستاهای استان هرمزگان به اینترنت را افتتاح می‌کند.

وی عنوان کرد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  در نخستین روز سفر به هرمزگان، در بازدید از روستاهای شهرستان بشاگرد، آخرین وضعیت پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همتی ادامه داد: و در دومین روز سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هرمزگان، پروژه‌های توسعه ارتباطات و دسترسی روستاهای شهرستان بشاگرد و کوشا احمدی شهرستان حاجی‌آباد به اینترنت، افتتاح خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: در سفر قبل وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به هرمزگان، اجرای این پروژه‌های مهم مصوب و تاکید شد که تا بیستم اسفند ماه به بهره‌برداری برسند که با تحقق این امر، این پروژه‌ها در زمان مقرر افتتاح خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز