۱۲ میلیارد ریال ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده برای مرغداری های استان

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۸:۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۲۵۰۷
۱۲ میلیارد ریال ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده برای مرغداری های استان
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، از تشکل 22پرونده تخلف برای مرغداری ها وکشتارگاهای صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش گفت: بازرسان این سازمان بیش از 296 مورد بازرسی از واحدهای مرغداری در سطح استان بعمل آوردند.

وی در ادامه افزود : با توجه به مصوبات ستاد تنظیم بازار استان مبنی بر اعلام لیست واحدهای مررغداری که مرغ خود را بر اساس مجوز صادره از اداره کل دامپزشکی استان به واحد کشتارگاهی تحویل نداده تحت عنوان عرضه خارج از شبکه پرونده تخلف برای آنها تشکیل و در همین راستا  و بر اساس لیست اعلامی اداره کل دامپزشکی استان به عنوان دستگاه متولی صدور مجوز کشتار، تعداد 202 پرونده تخلف با عنوان تخلف عرضه خارج از شبکه مرغ به ارزش ریالی مجموعا 109 میلیارد ریال تشکیل و پرونده های متشکله جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی گردیدند.

پیروی منش تصریح کرد : درصورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل عرضه خارج از شبکه کالاهای اساسی عدم رعایت قیمت های مصوب ، گرانفروشی ، اخفاء و امتناع از عرضه بر اساس قوانین نظام صنفی و تعزیرات حکومتی با متخلفین برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

وی از همشهریان محترم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این خصوص و یا سایر تخلفات اقتصادی و صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 ستاد خبری به اطلاع بازرسین این سازمان برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز